úterý 5. srpna 2014

Unboxing |1

A-ahoj, dnešní článek bude můj první unboxing. Na stránce http://www.awashopbrno.cz/ jsme si s mamkou každá objednala jeden tangle teezer. Kartáče přišli v pořádku, takže tu stránku můžu jedině doporučit.  Kdo sledujete můj instagram tak už jste ho mohli vidět.
Takže jdeme na to:



Tenhle je mamky


A tenhle můj
Opravdu krásně se s ním vlasy rozčesávají. Je opravdu boží!
Mám pro vás velkou novinu! Máme v rodině další přírůstek. Zase kdo mě sleduje na instagramu tak ví, že se nám narodil malý Štěpánek!! Vlastně je to od bratrance jak jsme mu byli v dubnu na svatbě miminko. Tímto se s vámi loučím a u příštího článku zase...

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Jak ti vyhovuje TT?
    Z mnoha článků na blozích jsem si skoro až vsugerovala, že má skoro magickou moc. :D Je to vážně dobrá investice?

    B.
    p.s. hezký blog! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyhovuje opravdu skvěle:) Vlasy opravdu krásně rozčeše. :) Magickou moc asi má no protože je fakt boží:D:) a myslim ze když do něho budeš investovat tak nebudeš litovat :)
    Děkuji za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat