čtvrtek 13. listopadu 2014

RECEPT |1


Obrázek není můj, jen pro představu jak by měly trotily vypadat.
A-ahoj,dnešní článek bude recept. V minulém článku jsem se zmiňovala, že jsem hodně jedla tortily a tak jsem se vás ptala jestli by jste chtěli recept na náplň do tortil, jak jí dělám já. Psali jste že ano, tak doufám že si dnešní článek užijete! A jestli budete můj recept zkoušet, určitě mi můžete poslat fotky, nebo mě na fotce označit, budu moc ráda. Tak a teď už můžeme jít na to!
Máme doma takovou menší kuchařku pro děti a tam jsem vlastně recept našla. Ale já si ho ještě vylepším!
Budete potřebovat:
  • tortily
  • kysanou smetanu
  • majonézu
  • sůl
  • červenou papriku
  • vařenou kukuřici
  • ledový salát
  • malá Chery rajčátka
  • naložené kuřecí maso (jakoby na čínu)
Jako první si všechnu zeleninu opláchneme a nakrájíme na takové střední kousky. Nevím kolik čeho, ale vždycky jsem to brala od oka, takže tak. Pak ve velké míse zamícháme s trochou majolky a kysané smetany, já dávám vždycky tak lžičku nebo dvě. Pak přidáme asi malou špetku soli, to si spíš dochutíte už sami, jak chcete. A nakonec osmažíme maso na pánvi a přidáme do směsi. Když máme směs připravenou tak už jen naplníme tortily. Já z ní ještě sundám alobal do kterého jsem jí zabalila a dám jí na chvíli do mikrovlnky. Má to pak trochu lepší chuť.

Tak to by byl celý článek. Doufám že se vám tahle oddechovka líbila. A posílejte mi fotky vašich tortil. Budu moc ráda!

Pac a pusu Caroline

3 komentáře:

  1. Super recept!!!
    Stávám se pravidelným čtenářem, fakt super blog!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2014/11/vanoce-4-christmas-wishlist-aneb-dopis.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mňamka:3 vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat