čtvrtek 28. května 2015

MAY

A-ahoj, dnes tu mám další oblíbence. Přijde mi že to utíká strašně rychle všechno. Vždycky když dělám tenhle článek, tak mi přijde že to všechno letí tak rychle. Proto jsem se rozhodla už se teď ničím netrápit a užívat si život. Není čas ztrácet čas! Takže jdeme na to!


14.5- jsme byli s mamkou nakupovat. Byli jsme v České Třebové. Sháněli jsme šaty na taneční. Nesehnali jsme. Nečekala jsem, že to bude tak těžký najít správně padnoucí šaty a aby se hodili na taneční. Co vy? Chystáte se nebo jste už chodili do tanečních? Nakonec jsem si koupila tu nejlepší čokoládu na světě a ten hrníček vpravo, na styl Keep Cup.


19.5- jsem byla se třídou na přírodovědné soutěži. Byla jsem myslím 13. Což je docela dobrý na to že jsem jela poprvé a ještě k tomu ze 174 účastníků. A ještě k tomu jsem se to moc neučila :D.

25.5- jsme byli s mojí skupinou na angličtinu na výstavě. Byla na téma voda, které určil Comenius (nevím jak se to píše). Je to vlastně projekt, do kterého se zapojili nějaké státy a pak se navzájem navštěvují. Neumím to úplně vysvětlit, ale něco na tenhle způsob to je. Máte ve škole taky nějaký takový projekt?









26.5- byl asi ten nejužitější den v tomhle měsíci. Byl to hrozně zábavný den a stihla jsem mnoho věcí. Den začal krásně tím, že jsme se ve škole vůbec neučili a celý den jsme nacvičovali na Dvorní Slavnost. Akce, kterou pořádají každý rok deváťáci na které se musí každý převléknout za nějaké téma. Letos jsme my vymysleli téma národnosti. Snad se nám to povede, tak jak chceme.



Pak jsem měla schůzku (rande) s mým přítelem. Šli jsme do skvělé kavárny hned vedle mojí školy. Já si dala Latte a on Ice Coffee. Musím říct, že Žamberk něco takového fakt potřeboval. Kavárna se jmenuje Loui's. Chodíme tam strašně rádi.


A když jsem přijela domů, tak tu na mě čekal balíček ze stránky notino.cz. Víc se dozvíte v dalším článku.

Lak: Oblíbený lak za květen je tento krásně růžový od značky Astor. Je v odstínu 303 Crazy Fire Dance. Ten odstín se mi velmi líbí. Myslím, že bude krásný na léto a jaro. Já ho nosila opravdu celý měsíc myslím.

Písnička:  https://www.youtube.com/watch?v=QcIy9NiNbmo
                 https://www.youtube.com/watch?v=5f5A4DnGtis
                 https://www.youtube.com/watch?v=UGLx4zzMdRA
                 https://www.youtube.com/watch?v=uV2uebhnqOw&list=PLFgquLnL59akA2PflFpeQG9L01VFg90wS&index=2
Oblečení: Můj oblíbený kousek oblečení byla černá lehká bunda z Takko Fashion. Protože bylo v květnu docela hezky tak jsem ji nosila pořád.

Jídlo: Moje oblíbený jídlo byla tortila plněná zeleninou a kuřecím masem. Dobrá je jako večeře, ale i jako taková velká svačina. Fakt mňamka! Recept můžete najít zde!


Kosmetika: V minulých oblíbencích jsem psala že zruším kategorii pití a nahradím ji buď nějakou kosmetickou věcí nebo modním doplňkem. Rozhodla jsem se pro kosmetiku, protože doplňky zase tolik nenosím. Oblíbila jsem si jednu rtěnku od značky Astor v odstínu 005 z kolekce Heidi.  Koupila jsem ji v tetě ve výprodeji asi za 30 Kč. Takže proč ji nebrat. Je to opravdu krásný odstín.



Doufám, že se Vám dnešní článek líbil. Budu se snažit přidávat články aspoň dvakrát do týdne. Protože se mi zdá že jich je málo za ten měsíc. Co Vy na to?

Pac a pusu Caroline

4 komentáře: