čtvrtek 24. září 2015

FALL TAG

A-ahoj, tak dneska to bude po dlouhé době tag. A protože se k nám dostavil podzim tak to bude podzimní tag. Podzim je jedno z mých nejoblíbenějších ročních období. A tady ve městě snad bude hezčí podzim než u nás. Takže se moc těším!


1. Co se ti na podzimu líbí?
Mě se na podzimu nejvíc líbí asi takový ten přechod z léta na zimu. Prostě není ani úplný horko a ani zima. A všechno je prostě hezky barevný a tak.

2. Čaj, káva nebo horká čokoláda?
Teď jsem na intru víc pila teda kafe, ale pořád jsou mými oblíbenci čaje. Převládá černý čaj s mlékem a nebo nějaký ovocný.

3. Jaká je tvá nejoblíbenější vzpomínka?
Moje oblíbená podzimní vzpomínka je, když jsem ještě byla na základce, asi v 7 třídě, tak jsem na pracovních činnostech na podzim hrabali listí. A když jsme to všechno shrabali na kupu tak mě do tý kupy hodili. Na to docela ráda vzpomínám.

4. Oblíbená podzimní činnost?
To je asi jen takové to lenivé válení se na posteli s teplým čajem a zapálenu voňavou svíčkou a přitom koukat na nějaký krásný film! JENŽE!!!! Na intru nemáme povolené svíčky, takže to všechno kazí! :(

5. Oblíbený podzimní šatník?
Svetry! Za mě určitě svetry. Takže třeba bude i nějaký svetrový haul. No, to asi ne, protože moje peněženka není bezedná a někdy ty ceny těch svetrů jsou hrozný. Ale jinak to jsou nějaké velké šály a nebo ponča.

6. Oblíbená podzimní barva?
Tmavě modrá, tmavě žlutá a bordo.

7. Jaký je tvůj oblíbený horor/halloween film?
Já moc na horory nekoukám ani v jiném ročním období, takže nic.

8. Které knihy si chceš během podzimu přečíst?
Já mám už dlouho rozečtenou Girl Online od Zoe takže se budu snažit tu knížku dočíst. Jelikož mi to nejde nějak skloubit se školou, takže se budu snažit.

9. Která písnička tě zaručeně hodí do podzimní nálady?
https://www.youtube.com/watch?v=o6b9JpBFjd4
https://www.youtube.com/watch?v=2fngvQS_PmQ

Tak, to by byl dnešní  článek. Snad se líbil! A užívejte podzimu!

Pac a pusu Caroline

8 komentářů:

  1. každý miluje jeseň len ja ju naznášam :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Nechceš někdy udělat tipy a rady pro začátečníky s blogem?

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě bych takovýhle článek mohla udělat :)

    OdpovědětVymazat
  4. To by bylo super! :) Myslím, že by to spoustě lidem pomohlo.
    A ještě, ale to teď ještě asi ne, spíš až později :D, třeba co si přeješ k Vánocům, byla by to fajn inspirace.

    OdpovědětVymazat
  5. Jasný! Wishlist na Vánoce určitě bude! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, souhlasím s komentářem nahoře! Tipy pro začínání s blogem by byly moc fajn!

    OdpovědětVymazat