čtvrtek 8. října 2015

HAUL

A-ahoj, dneska to bude slibovaný haul. Poslední dobou jsem zjistila, že jsem trochu nakupovala, a tak jsem se rozhodla vám tyhle moje nové věci ukázat. Vy co mě potkáváte třeba někde na ulici nebo tak, tak je určitě moc dobře znáte, protože tyhle věci se staly mými oblíbenými. Mám tu většinou oblečení a jenom 2 věci z kosmetiky. Tak můžeme jít na to!
První tu mám moje oblíbené podzimní boty. Jsou z CCC. A tyhle boty úplně miluju. Mají zlatý detaily na boku a ve předu jakoby u prstů. A ještě k tomu se mi líbí ten kontrast, že ve přední části boty jsou semišové a vzadu lesklé. Sice je semiš hrozně nepraktická, ale já je úplně miluju!
(omluvte kvalitu fotek, na pokoji máme šero :( )



Další kus oblečení je tu tenhle kabátek. Je trochu víc do zelena, než vypadá na fotce. Koupila jsem ho v Reserved ve výprodeji z 1800,- za 800,-, takže z toho mám velkou radost. Hlavně to není takový ten rybářský plášť, protože má v pase šňůrku, takže zvýrazní pas a nevisí to na vás.


Dál tu mám tričko z New Yorkeru. Je kytkovaný s nápisem. Tohle mi přinesl přítel, že se mu líbí a jsem ráda že jsem si ho nakonec vzala.


Další tričko tady mám šedé, taky z New Yorkeru. Hrozně se mi líbí ten nápis co je na něm. A kombinace šedé a zlatého proužku kolem nápisu.


Dál tu mám klobou, nad kterým jsem váhala jestli si ho koupit. Nakonec mě kamarádka přemluvila. Je taky z New Yorkeru. Tak doufám, že ho aspoň trochu unosím. Je trošku víc do bordo barvy než na fotce.


Tahle mikina je z H&M z výprodeje. Původně měla stát 400,-, ale slečna u pokladny po mě chtěla jen 200,-. Je to sice velikost L, takže mi 'malinko' větší, ale unosím ji. Rozhodně lepší, než kdyby byla menší.


Jako poslední 2 věci z oblečení tu mám 2 svetry z H&M. Jeden stál 200,- takže super cena za svetr. První je takový červený až do bordo a ten druhý je tmavě modrý. Tmavě modrou mám teď docela ráda, takže to vidím na další nákupy.


A 2 věci z oblasti kosmetiky jsem zakoupila na notino.cz. První je voňavka od Katy Perry Killer Queen. Ta voňavka hrozně krásně voní! Fakt moc! A druhá věc je rtěnka od Rimmel London z kolekce Kate. Já mám v odstínu 106. Je fakt super!



Doufám, že se po nějaký době haul líbil. Ty věci jsou teď mými opravdovými oblíbenci. Uvidíme se u dalšího článku!

Pac a pusu Caroline

3 komentáře:

  1. Ten klobouk je super, takový bych taky chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se zajdi podivat ještě do New Yorku :) třeba ho tam budou ještě mit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barva rtěnky.. :-) musím se po ní podívat.. :-)

    OdpovědětVymazat