čtvrtek 19. listopadu 2015

FAKTY O MNĚ

A-ahoj, dneska to bude článek s fakty o mně. Naposledy jsem tenhle článek psala někdy když jsem začínala s blogem. Pár věcí se od té doby změnilo, takže je tady taková aktualizace.


  1. Věc která se nezměnila je že mé jméno je Karolína Rousová.
  2. Je mi 15 let. 
  3. Narodila jsem se 2. března 2000.
  4. Letos jsem začala studovat na Střední zdravotnické škole v Hradci Králové.
  5. Ne, nejsem sestřička, naopak studuji Zdravotnické lyceum.
  6. Mým snem je vystudovat Karlovu univerzitu v Hradci Králové.
  7. Ráda bych byla doktorka. (obor ještě nevím) 
  8. Jsem na intru. 
  9. Někdy se mi stýská po domově.
  10. Mám přítele.
  11. Dnes je to 9 měsíců co spolu jsme. 
  12. Mám mladšího bráchu.
  13. Miluju kosmetiku a módu.
  14. Miluju psaní článků.
  15. Nedělám to jenom pro spolupráce, ale hlavně proto, protože mě to baví!
  16. Moje nejoblíbenější roční období je podzim.
  17. Miluju si v podzimní večer sednout s čajem k notebooku a psát článek.
  18. Mám hrozně ráda cestování.
  19. Moje nejoblíbenější jídlo je pizza nebo lasagne.
  20. Miluju Cross Cafe, svou rodinu, mé kamarády, zvířata a mého přítele! 
Tak to by bylo pár faktů o mně. Snad jste se dozvěděli něco nového o mně a mém životě. Napište mi něco o vás do komentářů, protože jsem si uvědomila, že já vám svěřila svoje soukromí a já o vás nevím nic. Prosím!! Budu moc ráda! Plus sledujte mojí FB stránku, přidávám tam spoustu věcí!

Pac a pusu Caroline

1 komentář: