pondělí 20. června 2016

SUMMER TAG

A-ahoj, dnešní článek bude letní tag. Protože tady máme už létoo!!! Jupíí!! Tak jdeme na to! 


1. Oblíbený bronzer na léto?
Já bronzery moc nepoužívám v létě ani v jiném ročním období. Takže nic.
2. Oblíbené letní pití?
Za mě je to určitě milkshake. Nejvíc ráda mám jahodový a banánový. 
3. Oblíbený produkt na rty?
Určitě nějaký lehký lesk nebo jenom balzám.
4. Bazén nebo pláž?
Kdyby jsme jezdili každý rok z moři, tak by to byla pláž. Bohužel nejezdíme, takže bazén. Ale mě to nevadí.
5. Léto = crazy vlasy. Jaký je tvůj 'must have' produkt na úpravu vlasů?
Já mám od přírody hodně kudrnaté vlasy, takže žádný must have nemám.
6. Opalování na slunci nebo 'fake' opálení?
Určitě opalování na slunci. Preferuji přirozené opálení.
7. Oblíbený letní lak na nehty?
Tyhle prázdniny to bude nějaký mint green nebo červený.
8. Nějaká letní tradice?
Určitě grilování, stanování, bazén a kamarádi.
9. Oblíbená letní vůně?
Bude to znít divně, ale asi je to vůně  vody a té pohody bez školy.
10. Oblíbené grilované jídlo?
Kuřecí maso nebo grilovaná zelenina.
11. Jaký je tvůj oblíbený vodě odolný produkt?
Nemám žádný oblíbený. Ale musím si pořídit řasenku.
12. Nějaké plány na dovolenou? Na celé prázdniny? 
V červenci budu na brigádě. V tom ještě pojedu na dovču s rodinou. A v srpnu jedu na pár dní s přítelem pod stan. A další super věci a cesty. Můžete se těšit na články o mých výletech. 

Tak to by byl dnešní článek. Snad se vám líbil. Byl zase trochu odpočinkový.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat