čtvrtek 2. března 2017

JARNÍ WISHLIST KOSMETIKY

A-ahoj, dnešní článek bude takový menší wishlist kosmetiky. Všechny produkty jsou ze stránky notino.cz. Je to hlavně kosmetika netestovaná na zvířatech. Teď se snažím používat netestovanou kosmetiku. Některé produkty používám pořád testované, ale jak říkám, snažím se. 
Jako první tady mám masku na vlasy. Je od značky Macadamia natural oil. Tuhle značku docela znám, takže si myslím, že bude i tato maska dobrá. Mám totiž hrozně suché vlasy, tak bych to chtěla nějak napravit touhle věcičkou. 


Dále tady mám řasenku na obočí. Je od značky NYX. Já jsem teď hodně začala koukat po produktech od značky NYX, protože je netestovaná a i cenově snesitelná. Takže skoro půlka tohoto wishlistu je od této značky. Teď si hodně zvýrazňuji obočí každý den a myslím, že tahle řasenka na obočí bude super. Používám teď od Maybelline, ale ten testuje, takže to chci vyměnit.


Pak jako další je fixační sprej, také od značky NYX. Už jsem ho viděla u hodně lidí, takže mě láká ho zkusit taky. Teď na jaro, až začne svítit sluníčko a všichni se budou rozpouštět, tak to bude super vychytávka. Měl by opravdu držet, co jsem koukala na různé recenze.


Tenhle rozjasňovač jsem taky viděla u hodně lidí. Nikdy jsem rozjasňovač nepoužívala, tak by mě to docela lákalo ho vyzkoušet. Jestli mi to bude slušet nebo ne. Je od značky The Balm. Tato značka má vždycky hrozně roztomilý obaly kosmetiky Fakt se mi líbí.


A jako poslední tady je makeup od značky Urban Decay. Ten je taky dosti známý, takže bych ho chtěla taky zkusit. Ten mě láká z těchto věcí asi nejvíc. Měl by být lehký, takže na léto ideál. Nikdo nechceme masku na obličeji v podobě makeupu.


Tak to by byl můj jarní wishlist kosmetiky. Určitě čekejte i můj jarní wishlist oblečení. Ten také plánuji. Doufám, že se vám tento článek líbil.

Pac a pusu Caroline

2 komentáře: