pondělí 29. května 2017

RECENZE-ASTRID

A-ahoj!! Zdravím vás asi po dvou měsících. Ani mi to jako 2 měsíce nepřijde. Ale jsem zpátky. Důvodů k nenapsání článku bylo docela hodně, třeba že jsem byla se svou třídou na týden na turisťáku, přítel měl maturitu a já mu vypracovávala maturitní témata na angličtinu(kdo mě sledujete na instagramu, tak asi víte, že ji úspěšně zdolal!!) a do toho ještě moje škola. Bylo toho prostě moc, takže jednoduše nebyl čas. Dnešní článek bych zase ráda věnovala značce Astrid, která mi poslala velmi krásný balíček s produkty, které se mi hodí. Tak jdeme na to!


Jako první jsem našla v balíčku dva laky na vlasy. Já laky používám jenom když mám nějaký pěkný účes a potřebuji ho zafixovat. Jinak na normálně rozpuštěné vlasy ho nepoužívám. Jeden lak je na lesk vlasů a druhý je mega silný. Ten fialový (pro lesk) je středně silný, číslo 3. Včera jsem ho vyzkoušela a je opravdu dobrý. Vlasy po nanesení nevypadají, jako kdyby na sobě měli tunu laku. Dodá jim takový lehký, jemný a přirozený lesk a to se mi líbí. Není to nic přeplácaného.Ten modrý (mega silný) má ten největší stupeň síly. Jeho fixace odpovídá označení a vlasy se k sobě nelepí. Oba dva laky příjemně voní.


 Další tady mám pěnu na holení a gel na holení. Začala bych pěnou, protože pěny mám obecně víc ráda než gely. Pěna nádherně voní, tak svěže a květinově. Dobře se nanáší a stačí jednou zmáčknout a už mám plnou dlaň pěny. Je fakt super. A ten gel je taky moc dobrý. I když jak jsem už říkala, tak je nemám moc ráda, tak mě překvapil. Vytvoří hustou pěnu, která je pak krásně jemná. Takže oba tyto produkty doporučuji!!


 A jako poslední tady mám 3 produkty z kolekce PEO. Jsou to produkty na nohy. První začnu antiperstirantním sprejem na nohy. Já jsem ho použila jednou a žádný zápach jsem necítila. Jako ne že by mi nějak zapáchaly nohy, to ne. Takže myslím, že pro někoho, kdo s tím má 'problém', tak určitě je to fajn. Pak tady je sprej do bot, který by měl také zabraňovat zápachu. Ten by potřeboval celý náš intr, protože když se přijde do botníku, tak to je zápach, to si nedokážete představit. Mě i příjemně voní, takže to ty nohy v těch botách příjemně osvěží. A jako poslední tady mám SOS regenerační krém na nohy. Ten je taky perfektní. Krásně zvláční nohy, které teď na léto do žabek a krásných sandálků chceme mít nepopraskané. Tenhle krém to jednoznačně zaručí. Je fakt super a krásně voní.


Tak to by byl dnešní článek po dlouhé době. Doufám, že se vám líbil. Už se nám to krátí že? To je tak super jak je hezky a za chvíli nám skončí škola a budou prázdniny!

Pac a pusu Caroline

1 komentář: