pondělí 28. května 2018

ŠLEHAČKOVÁ OBLAKA

A-ahoj, po dlouhé době vás vítám u nového článku. Dnes to bude recenze na knížku od známé blogerky Terezky Salte alias TerezaInOslo Šlehačková oblaka.


Terezku jsem již před vydáním knížky sledovala na Instagramu. Je to moc sympatická a krásná žena s odhodláním žít. Teď je z ní skvělá máma a manželka. Patří mezi mých top 10 lidí, které ráda sleduji na Instagramu. Chtěli byste článek o tom koho ráda sleduji na Instagramu?
Tato knížka se mi velice líbila. Terezka do ní zapsala její nejdůležitější části života. Bavilo mě číst kousek po kousíčku její život. Zachytila ty nejkrásnější chvilky, ale i chvíle, ve kterých nevíte kudy kam dál. Je to tak krásně napsané, že jsem se od příběhu nemohla odtrhnout. Ukázala mi jaké je Oslo krásné město a že si každý máme jít za svými sny. Ať už nás na té cestě čeká cokoliv, vždy to za to splnění snu stojí. Její příběh mi otevřel oči a začala jsem se na svět dívat trochu jinýma očima. Navíc se mi líbily krásné obrázky, které knížku obohatili. Vždy ke každému příběhu je jeden úžasný obrázek. Zase vám trochu ukážou jak to probíhalo ve skutečnosti.
Tuhle krásnou knížku bych doporučila slečnám i ženám všeho věku.
Děkuji knihkupectví megaknihy.cz, že mi dali možnost přečíst si tak skvělou knížku. Určitě navštivte jejich eshop s knížkami. Nabízí velkou škálu knížek. Od těch pro nejmenší, přes učebnice pro studenty, kuchařky až k románům různých žánrů. Vybere si rozhodně každý.
Já doufám, že se vám dnešní článek líbil. Teď se budu snažit zase psát častěji. Napište mi prosím, jaké články by vás zajímali.

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Knihu som tiež čítala a páčila sa mi. Vďaka knihe som začala blog Tereza in Oslo aj sledovať. Miestami síce bola kniha trochu presladená, no páčila sa mi.
    Bianka

    OdpovědětVymazat