pondělí 3. února 2020

HANA

A-ahoj, po dlouhé době pro Vás mám nový článek. Připravila jsem si recenzi na velmi známou knížku Hana. Mám pocit, že už jsem byla poslední člověk, který tuto nádhernou knížku nečetl. 


Knížku Hana jsem dostala na recenzi od internetového knihkupectví megaknihy.cz. Na jejich e-shopu najdete spoustu dalších skvělých knížek a také další díla od autorky knížky Aleny Mornštajnové. Já mám v plánu si od ní přečíst také Tiché roky a Slepá mapa. Knížku jsem si vybrala, protože se nedal přehlédnout její boom, tak jsem se chtěla přesvědčit, zda byl ohlas oprávněný.
Hanu jsem měla docela rychle přečtenou. Hltala jsem ji každý den a vždy se těšila, až si přečtu další kapitoly. Bylo to hlavně díky jejímu srozumitelnému a příjemnému jazyku. Moc se mi líbilo rozdělení knížky na časové období a dvě části, které jsou představeny pohledem dvou osob.
Příběh Hany je velice dojemný a zamotaný. Myslím, že ať už se o dobu vlády Hitlera zajímáte nebo ne, měli byste si tuto knížku přečíst. Není totiž pouze o tom, ale také o době poté, rodině a hlavně usmíření.
Nechci Vám tu celý příběh vypisovat. Podle mě si ji musíte přečíst a zažít si celý příběh s hlavní hrdinkou.


Moc děkuji, že jste si můj další článek po dlouhé přečetli. Dejte vědět, jestli jste už tuto slavnou knížku četli a jaký na ni máte názor. Zároveň Vám přeji hodně štěstí a úspěchů do nového roku 2020! Už se zase můžete těšit na pravidelnější články. Slibuju!

S láskou Karolína💋

2 komentáře:

  1. Knihu jsem nečetla, ale určitě by se mi líbila. Ráda čtu knihy s touhle tématikou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka je skvělá. Znovu se k ní sice nevrátím, protože mi z ní nebylo lehko na duši, ale jinak musím říct, že se opravdu povedla :)

    OdpovědětVymazat