neděle 11. října 2020

VOSKY DO AROMALAMPY

A-ahoj, dneska bych vám ráda ukázala moji sbírku vosků do aromalampy. Všechny vosky jsou od značky Yankee Candle. Říkala jsem si, že teď je zrovna ideální období na zapalování svíček a já nejradši zapálím svíčku v aromalampě a užívám si vůni, která pak proudí po mém pokoji. 


Tuto aromalampu jsem dostala už několik let zpátky k Vánocům. Jsem s ní maximálně spokojená. Je vlastně úplně obyčejná, takže nevím, co bych vám o ní více napsala. 😀 A teď se vrhneme na jednotlivé vosky. 

Angel's wings
Je to krásná jemná a čistá vůně. Když se rozvoní po místnosti, hned mám pocit čistoty a klidu. 


Vanilla cupcake
Tohle je hodně slaďoučká vůně. Jelikož ráda peču cupcaky, tak jsem ji musela prostě vyzkoušet. Cítím tam i trochu citronu, ale jen tak lehce. Ta sladkost to přebije. 

Home sweet home
Tato vůně je jedna z mých oblíbených. Je dost kořeněná. Nejvíc v ní cítím skořici a jablko. 


Christmas Eve
Tahle vánoční vůně je prostě boží. Je trochu podobná té vůni 'Home sweet home', ale je trochu sladší. Cítím v ní skořici, pomeranč a muškátový oříšek. 


Autumn night
Tato vůně je dost aromatická a silná. Připomíná mi nějaký silný pánský parfém. 


Aloe water
A poslední vůně je svěží, ale zároveň i jemňoučká. Cítím tam limetku a samozřejmě aloe. 😀 Připomíná mi žvýkačky Hubba Bubba. 


Pokud přemýšlíte nad koupí nějakého vosku, tak doufám, že jsem vás inspirovala. Teď určitě vosky využijete! Já miluju tohle období a vychutnávám si ho plnými doušky. Tak si ho užívejte i vy! 😊

S láskou Karolína 💋

1 komentář:

  1. Skvělý výběr :-) Já jsem spíše svíčkomil, takže u YC vybírám vůně spíše ve svíčkách. Z tvého výběru mě nejvíce zaujala vůně Home sweet home :-)

    Z nákupního košíku

    OdpovědětVymazat