čtvrtek 26. června 2014

Giveaway- UZAVŘENO

A-ahoj:) je to konečně tady! GIVEAWAY!! Jsem strašně ráda teď už za 1113 zobrazení článku! Tak nejdřív bych asi ukázala ceny a pak podmínky které musíte splnit aby jste se mohli zúčastnit. Bude 1 výherce který vyhraje 3 ceny.
První cena je lak na nehty. Je od Miss Sporty v odstínu 302. Vybrala jsem takový protože se mi zdá že asi každý si na nehty dá růžovou barvu. Já sama mám v odstínu růžové laků hodně!

Druhá cena jsou oční stíny. Jsou od Maybelline New York v odstínu 603. Nechci ty stíny otvírat protože je to ještě zalepený takže vám swatch dělat nebudu vlastně do toho vůbec nechci sahat. Je to takový krásný do hněda zbarvený odstín.

Třetí a vlastně poslední cena je tužka na oči kterou sama používám takže se mi zdálo dobrý jí vám sem dát. Samozřejmě že jsem koupila novou! Dělá se s ní krásná linka slabá a tlustá. Je od Miss Sporty a je v odstínu 001 Magic.

 
Tak a teď podmínky:
  1. Musíte mě sledovat na google.
  2. Musíte být pravidelný čtenář mého blogu.
  3. A poslední musíte mi na můj email (kaja.rous@seznam.cz) napsat co vás přimělo můj blog sledovat a svoji email adresu kde vás budu kontaktovat při případné výhře.
Tak to by byli podmínky a ceny. Giveaway bude trvat do 1. 8. 2014. Těším se na vaše emaily a jsem zvědavá kdo to vyhraje. Hodně štěstí všem!! Mám vás ráda a ještě jednou děkuji za dosažení 1000 zobrazení blogu!

Pac a pusu Caroline

1 komentář: