úterý 29. července 2014

Pet TAG

A-ahoj, dnešní článek bude po dlouhé době zase TAG. Tentokrát jak už podle názvu jste asi poznali se jedná o Pet TAG. Tak můžeme jít rovnou na otázky.
1. Nejoblíbenější zvíře?
    Tak pro mě to je asi určitě pes
2. Jakého máš momentálně doma mazlíčka, jeho jméno a věk?
    Takže my máme doma psa. Je to fenka. Jmenuje se Besina. Je jí 6 let. Kdo už čte můj blog déle tak jste mohli postřehnout že jsem o ní dělala samostatný článek.
3. Předešlí mazlíčci?
    Měli jsme ještě dva osmáky degu, ale ty nám jaksi umřeli.
4. Oblíbená činnost tvého mazlíčka?
    To bude asi válení na gauči, ale i běhání po venku,
5. Oblíbené jídlo tvého mazlíčka?
    Asi to budou takový ty tvrdý žvýkací pamlsky, které jsou dobré na zuby. A vlastně všechny pamlsky.
6. Vtipná příhoda s tvým mazlíčkem?
    Tak asi ta že vždycky když má štěňata tak vyběhne rychle z domu vyčůrá se a hned běží zpátky, ale když už jsou štěňata větší a jí už otravují tak jí musíte na něco nalákat aby domů šla.
7. Má tvůj mazlíček nějaké přezdívky?
    Béza, Besi, Obéza.
8. Oblíbené místo v bytě, které má tvůj mazlíček nejraději?
    Tak to je jasný. Jakákoliv postel, gauč nebo křeslo.

Tak doufám že se dnešní článek líbil. Chci vám, kteří se ještě nezúčastnili Giweaway připomenout že za chvíli bude konec července tím pádem i konec Giweaway. Tak rychle ještě psát emaily!
 http://carolinerous.blogspot.cz/2014/06/giveaway.html

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. ´Obéza´ to mě rozesmálo :D ..je to hezký, ale mohlo by být víc otázek :/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju:).. ty otázky jsem kopírovala z jiného blogu a víc jsem jich nikde moc nenašla:/

    OdpovědětVymazat