čtvrtek 16. října 2014

FALL TAG

A-ahoj, sedím tu tak s čajem, zapálenou svíčkou a s hudbou v uších a tak si říkám, že bych mohla napsat článek, protože na to je tak krásná atmosféra. Dnes to bude takový menší TAG. Protože nám začal podzim tak jsem se rozhodla napsat podzimní tag aneb fall tag. Otázky jsem si vyhledala na ostatních blozích a dala nějak dohromady. Tak jdeme na to než ta atmosféra vyprchá!

  • Co se ti na podzimu líbí?
Líbí se mi ta atmosféra. Nevím jak to popsat. A nejvíc je to spadané listí.
  • Kdy u tebe začíná podzim?
 Asi když začne padat listí.
  • Oblíbený podzimní kousek ze tvého šatníku?
Nemám jeden oblíbený, ale ráda nosím na podzim svetry.
  • Nosíš na podzim čepici?
Na podzim ne.
  • Líčíš se na podzim jinak než v létě?
Určitě. Používám jiné oční stíny a taky jiný produkt na pusu.
  • Zapaluješ na podzim svíčky?
A kdo ne?! Já bych podzim bez svíček nedala.
  • Oblíbená podzimní barva?
Taková ta červeno až růžová, je hodně tmavá. Myslím že bordó se jmenuje. Kdybych sehnala šálu v takový barvě byla bych strašně ráda. Když tak mi prosím napište do komentářů nějaký tip kde bych mohla sehnat nějakou pěknou šálu nebo šátek.
  • Jíš na podzim zmrzlinu?
Tak to fakt ne. Preferuji hodně na podzim čaj, ten mi stačí.
  • Nějaký oblíbený outfit na podzim?
Asi všechny které jsem předvedla v outfitech za podzim.
  • Jaká je tvá nejčastější nálada na podzim?
Je taková pochmurná až smutná. Nevím proč...

Tak tohle by byly moje zodpovězené otázky na podzim. Mám moc ráda tyhle tagy takže můžete psát do komentářů jaké články máte vy rádi a který by jste chtěli u mě na blogu zahlídnout.

Pac a pusu Caroline














3 komentáře:

  1. U tebe na blogu mám ráda všechny články:33 jsi super :-) N.

    OdpovědětVymazat
  2. Napiš nějaký článek o kamarádkách, třeba s kým se bavíš ve vesnici, ve které bydlíš.. nebo jestli kamarádíš spíš se staršími, nebo s vrstevníky. A koho třeba nemůžeš vystát :)

    OdpovědětVymazat