čtvrtek 6. listopadu 2014

OCTOBER

 A-ahoj moji milí čtenáři, dneska mám opravdu super náladu (btw asi po měsíci) takže jsem se rozhodla vám napsat článek. A protože nám skončil další měsíc budou to moji oblíbení oblíbenci!
jak tak koukám do diáře, tak se nic nijak výjimečného nestalo. Ale ve škole jsme toho měli opravdu hodně! Když myslím opravdu tak fakt moc! Vůbec jsem skoro nestíhala ani psát články, ale pro vás jsem je psala! Jsem to ale hodná. Ne, samozřejmě že jsem je nepsala jen pro vás, ale i pro sebe. bylo to fajn odreagování od učení. Ale vlastně už na listopad máme naplánované další písemky. Ale mám zatím ještě pár týdnů volných, za to v říjnu nebyl jedinej týden co by jsme nepsali ani jednu písemku. A  neučila jsem se jen na písemky, ale protože se čím dál tím rychleji blíží i přijímačky, tak jsem zkoušela různé testy.Zatím se to ale ještě docela zvládat dá.

Lak: Můj oblíbený lak za říjen je takový fialový až burgundi. Nosila jsem ho skoro pořád, ale až ke konci jsem si přestala lakovat nehty, protože nebyl čas. Je od značky Fleur de Santé a v odstínu Purple 94101.
Písnička:  OMG!!! Moje říjnová písnička je od Ed Sheeran- Thinking Out Loud. To je tak nádherná písnička! A ten klip!!! Jeden den jsem jí poslouchala pořád. Až mi z toho hrabalo, ale stejně jsem si jí další den pustila! Vím, že teď bude v Praze, ale už jsou vyprodaný lístky!? Takže mám smůlu.

Kus oblečení: Moje bestovka říjnovka jsou úplně boží boty. Tenhle měsíc jsem dost nakupovala a tohle je za tenhle měsíc fakt top!! Jsou takového stylu co bych do sebe nikdy neřekla, ale já je prostě jsem je musela mít!
Jídlo:  Za tenhle měsíc jsou to tortily plněné směsí zeleniny a kuřecím masem. Fakt topovka! Chtěli by jste recept aka. Kája vaří???!!
Pití: Protože je podzim tak všichni milujeme čaje. A já mezi ty všechny patřím taky. Za tenhle měsíc mám dva čaje. Jeden ranní a jeden normální. Ten ranní je od Pickwick s citronem. A musím říct, že mě ráno fakt jako nakopne do nového dne. Děkujeme bohu za tenhle čaj! A ten  normální čaj je od Milford s příchutí Strawberry-Raspberry. Ten si dám vždycky když přijdu ze školy.

Vlasy: Po dlouhé době je to nějaký produkt na vlasy. Vždycky to byla pinetka nebo gumička a dnes je to šampon od SYOSS Keratin hair perfection. Je to na suché a poškozené vlasy což je můj příklad. Nemůžu říct, že je už nemám suché a poškozené, ale určitě je to lepší.
Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbil. Určitě mi napište do komentářů jestli chcete recept na ty tortily.

Pac a pusu Caroline

2 komentáře: