čtvrtek 2. dubna 2015

MARCH

A-ahoj, dneska to budou po měsíci zase oblíbenci. Juhů! Strašně mě tyhle články baví psát. I když teď na články nemám moc času tak se snažím aby vycházeli aspoň jednou za týden. A zatím se mi to daří. Dělá někdo z mých čtenářů taky letos přijímačky na střední školy? Dejte mi vědět do komentářů jestli se nějak připravujete. Protože já se na to chystám teď o prázdninách. A když už mi přišla pozvánka abych se dostavila na přijímačky tak jsem ještě nervóznější. Akorát jsem si teda nemyslela že když budu dělat přijímačky tak bude sníh. Taky vás to štve?? Ale teď už k samotnému tématu článku.

 2.3. jsem měla 15-té narozeniny. Velká holka s občankou:D! Jinak jsem natočila vlog za ten den, ale nedotočila jsem ho celý, tak mi napište jestli chcete abych ho sestříhala a zveřejnila nebo ne. A i článek co jsem dostala jestli byste chtěli.

11.3 jsem udělala velké rozhodnutí co se týče mých vlasů. Nechala jsem se ostříhat na krátko. Asi jste viděli z outfitů  že mám docela dlouhé kudrnaté vlasy, ale teď jsem si je nechala ostříhat tak nějak nad prsa.
16.3 jsme byli s mamkou na koncertě mýho bráchy. Hraje na klavír a musím říct, že mu to jde. Sice měl na vystoupení maličko výpadek, ale tak co, to se stává každýmu.
17.3 jsme byli v Hradci Králově nakupovat. Haul můžete vidět zde.
Lak: Za březen jsem si oblíbila dávat jen na ukazováček jinou barvu laku. A zvolila jsem tento třpytivý lak od značky OCEAN. Odstín je asi 2.
Omluvte moje strašné nehty!

Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=TW9uj83Vq-0
                https://www.youtube.com/watch?v=ShlW5plD_40
                https://www.youtube.com/watch?v=qV5lzRHrGeg
                https://www.youtube.com/watch?v=Jl8fV1jUQPs - Dost boží hlas mimochodem!
Oblečení: Tento měsíc jsme měli ve škole dost zimu a tak jsem vytáhla svojí oblíbenou docela teplou mikinu. Myslím, že je z Takka. Byla mi v chladné škole opravu oporou.

Jídlo: Za březen jsem si zvykla jíst hodně zeleninu k večeři. A u mě vítězí brokolice! Chutná mi třeba jenom uvařená se sýrem navrchu. Je to fakt dobrý určitě vyzkoušejte.
Pití: A za březen jsem si taky zvykla pít jenom vodu. Neříkám, že si někdy třeba nějakou colu nebo kyselku nedám, ale nejradši stejně čistou vodu.
Tak, doufám že se vám článek líbil a budu se těšit až pro vás budu psát další!

Pac a pusu Caroline

10 komentářů:

  1. Super obľúbenci :) tá torta je nesmierne krásna ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj! Super článek! :) Já dělám letos přijímačky na střední školu. Připravuju se už asi dva týdny, vlastně od té doby, kdy jsem byla na druhém přípravném kurzu, který škola pořádala. Od kamarádky, která dělala přijímačky minulý rok mám půjčenou takovou knížku testů z matiky a z češtiny, tak se učím z toho. Je tam i řešení, což je super.
    Jenom k tomu dopisu, hrozně jsem se bála, že mi třeba na tu střední školu nedošla přihláška, protože půlka třídy dopis už dostala, a já pořád nic. (Jasně, je to takový trapný, ale když o tom takhle přemýšlela, tak jsem se fakt bála :D . Teď se hlavně bojím těch přijímaček, hlavně matiky.
    Přeju ti hodně štěstí u přijímaček! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Učím se z testů, na druhou stranu mi ale dochází, že co jsem se nenaučila za devět let na základce, za měsíc před přijímačkami nedoženu... Přeju ti ale hodně štěstí! :)
    A jak se učíš ty?

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ted využívá prázdnin a učila se z přijímaček na nečisto :) jinak děkuju za pozitivní ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nechceš začít natáčet vide na YT? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přemýšlím o tom už dlouho no, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Netrpělivě čekám na další článek! :)

    OdpovědětVymazat