čtvrtek 10. prosince 2015

MOJE VÁNOČNÍ VÝZDOBA POKOJE 2015

A-ahoj, dneska tu mám další článek z vánoční edice a zároveň je to můj 100 článek. Neuvěřitelně to utíká. Chtěla bych vám poděkovat za všechny komentáře a podporu, jakou mi vyjadřujete. Jsem ráda, že jsem se na to nevykašlala a píšu pořád dál. Děkuju vám moc za všechno! Tak ale teď už můžeme jít na celý článek!
První tu mám mojí poličku s fotkami. Vyzdobila jsem to tak, že jsem si tam pověsila stříbrno-zlatý řetěz. Myslím, že to vypadá fakt dobře a není to nijak přeplácaný. Ještě jsem si do mističky, ve který jsem měla jenom svíčku, dala jeden menší řetěz aby to nebylo tak suchý. Myslím, že to vypadá fakt hezky. Co myslíte vy? :)


Dál tu mám obrázek, který mi visí vedle poličky. Měla jsem tam papír, na kterém jsem měla napsané  'Always kiss me goodnight'. Ten jsem vyměnila za krásný zimní kousek balícího papíru. Myslím, že je to takové hezké ozvláštnění obrázku. Moc se mi to líbí.


Jako další tu mám hrozně lehkou věc. Mám na zácloně celoročně pověšený obrázky. Teď jsem k nim přidala ještě pár zimních obrázků. Tady na intru mám obrázky zase na nástěnce. A je to úplně hezký.
Mám to hrozně ráda.


Jako poslední tu mám takovou obyčejnou věc. To jsou světýlka. Pod tou nástěnkou mám postel, takže mi to večer krásně svítí. Dala jsem si je kolem nástěnky a i kolem zrcadla. Přijde mi to hrozně romantický a nejvíc mi to připomíná Vánoce.


Tak to by byl dnešní článek! Doufám, že se vám líbil. Já jsem si zdobení moc užila.Co vy? Jak jste si vyzdobili pokoj? A už pečete cukroví? Protože já plánuju nějaký článek na to jaký my pečeme cukroví.

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Vždycky jsem si chtěla pořídit světýlka do pokoje. Asi to hned udělám! Tva výzdoba mě nadchla, kreativní. :) Taky se do ní o víkendu pustím.


    www.jennifermoonenc.blog.cz

    OdpovědětVymazat