čtvrtek 14. ledna 2016

TIPY NA UČENÍ

A-ahoj, protože se blíží pololetí, tak jsem se rozhodla napsat článek, kde napíšu pár tipů, jak se nejlíp učit a jak se vlastně učím já. Tak jdeme na to!


1.
Asi pro mě nejdůležitější krok k tomu, abych se naučila opravdu pořádně. Vypněte všechny sociální sítě. Mobily, notebooky, tablety a co já vím, co by vás mohlo rušit u učení. Napište všem že se jdete učit a všechno to vypněte. 

2.
Uvařte si nějaký dobrý čaj nebo kafe. Aby jste se zbytečně nerušili, když si budete chtít jít napít. Proto mějte pití hned po ruce.

3.
Teď už máte klid a pitný režim je taky zajištěn. Už jen stačí si všechno to učení a potřebné materiály k učení rozložit na stůl, do postele nebo nějaké vaše oblíbené místo.

4.
To navazuje na další bod. Najděte si ideální místo, které je vám pohodlné. Místa nebo polohy můžete během učení měnit. 

5.
Teď je všechno připravené na opravdové učení. Mě při učení pomáhají zvýrazňovače. Bez nich to nebyla já. Moje spolubydlící vám potvrdí, že vždycky večer zvýrazňuji všechny sešity. Hrozně moc mi to při učení pomáhá rozeznat, co je důležité a co ne. 

6.
Mě přijde nejlepší si učivo nejdřív všechno přečíst a pak se to teprve začít učit. Je to lepší v tom, že víte už dopředu o čem se vlastně budete učit. Já to takhle dělám vždycky a pomáhá to. Mě to teda vyhovuje. 

7.
Další tip je: Dělejte si přestávky. Klidně i na  minut. Až se naučíte jednu stránku, tak si dejte  minut pauzu, udělejte si nějakou dobrou sváču a chvíli si dejte oddech. 

8.
A je tu poslední tip. Přečtěte si učivo před spaním nebo ještě ráno. To vám pomůže si učivo zopakovat a ujasnit si věci, u kterých jste si nebyli jistí. Já tohle dělám ráda.
Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se líbil, protože byl zase trochu odlišný, než normálně. 

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Mně pomáhá hlavně opakování všude, kam vejdu nebo kde jsem. Večer před spaním, když nemohu usnout, když sedím na lavičce, když se mi načítá film..kdykoliv. :D Taky jsme nedávno zjistila, že nesmím mít nepořádek kolem sebe, protože pak je konec učení a já si okamžitě musím uklidit, protože nesnáším chaos. :D
    Moc pěkný článek.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. u mě je spíš problém, že já v dubnu píšu jeden pro mě důležitý certifikát a ne a ne se už teď dokopat na něj učit a věřím, že v půlce března budu trojčit, že nic neumím a budu upa v prdeli. Nějaká rada, jak se dokopat učit už teď? :))

    Amaya Usagi

    OdpovědětVymazat