pondělí 21. března 2016

RECENZE- VISTORIA'S SECRET

A-ahoj, dneska to bude recenze na můj oblíbený body sprej od Victoria's Secret. Tak jdeme na to! 


Abych to tak nějak uvedla, tak mám tenhle tělový sprej s vůní 'Secret Charm'. Mě voní úplně nádherně. Krásně osvěží. Doporučila bych to spíše na léto, ale já ho používám teď,když přijdu z fitka. Přijde mi taková spíš silná na první přičuchnutí, ale po chvíli se rozleží a je to taková květinová svěží vůně. Moc mě ten sprej nadchnul. Vydrží určitě i něco přes 2 hodiny. Když si ho dám než jdu do fitka cítím ho hodně. Akorát docela minus je, že je to docela drahá záležitost. Nějak kolem 250 Kč za takový sprej mi přijde docela dost. Ale mě to za tu vůni stojí. Já ho mám z eshopu notino.cz. A tam ho budete mít si myslím i o něco levnější, než na ostatních eshopech nebo v kamenných shopech. Když to tak celkově shrnu, tak můžu tenhle tělový sprej jedině doporučit. Mají hrozně moc vůní v kterých si můžete vybrat. Takže určitě i ty si tam vybereš tu svojí vyhovující.
Tak to by byla dnešní taková kratší recenze. Snad se líbila a vyberete si taky jednu z vůní.

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Ja mám tiež ale Love Spell a som s ním tiež spokojná. Na to, že je to telový sprej, tak si myslím, že je fajn aj výdrž. Cena je možno trochu vyššia, ale zasa obsahuje 250 ml, čo je dosť a vydrží dlho. :-)

    OdpovědětVymazat