čtvrtek 14. dubna 2016

RECENZE - SLADKÁ KUCHAŘKA

A-ahoj, dneska tady mám recenzi na další knížku. No, je to teda kuchařka no. Ale to je jedno. Můžeme jít na to!
Je to tedy Sladká kuchařka z produkce Jamie Oliver's FoodTube od Cupcake Jemmy. Mě hrozně vyhovuje. Je totiž rozdělena do ročních období. Cože je super! Najdete v ní hlavně cupcaky, ale i pár dortů. Já samotná mám moc ráda cupcaky a i dorty se hodí. Já ji mám ze stránky www.megaknihy.cz. Nyní ji tam mají ve slevě, tak neváhejte a objednejte hned teď! Nejsem si jistá, jestli ji prodávají i v kamenných obchodech a knihkupectvích. Určitě koukněte. Myslím, že pro ty kdo rád peče, hlavně cupcaky, tak tuhle knížku moc ocení. Já jsem nevěděla, jestli si mám objednat něco na zdravou stravu nebo na cupcaky. Zdravá strava šla v tuhle chvíli stranou a já se rozhodla pro sladkou variantu. Chápu, že všechno se dá najít na internetu, ale mě přijde, že je kuchařka i méně pracnější, než hledat to na intrnetu a teď nevíte jaký recept si vybrat a tak dále. Jsou tam i takové cupcaky, na které bych sama od sebe nepřišla. Například cupcaky s popkornem. No řekněte mi, koho by napadlo jen tak si udělat cupcaky s popkornem. V té kuchařce určitě najdete i nějakou dobrou inspiraci, když nevíte co upéct na oslavu. Já jsem podle toho ještě nic nepekla, protože nebyla žádná příležitost, ale chystám se teď o víkendu něco upachtit. A určitě to bude z této kuchařky.
Nejhezčí jsou tam cupcaky na zimu, protože tam je všechno ve vánoční atmosféře. Na to se nejvíce těším. Až budu péct cupcaky se sněhuláky a s vločkami.
Na léto jsou tam spíš takové lehčí varianty. Například s ovocem, jako jsou maliny, třešně, jahody a borůvky.


Tak to by byla dnešní recenze. Snad se vám líbila, zaujala vás a půjdete si hned knížku koupit. Mějte se hezky!! A vy co děláte zítra přijímačky, tak se nebojte! Dáte to! Všem vám držím pěsti!

Pac a pusu Caroline


2 komentáře: