pondělí 18. července 2016

BRANDNOOZ BOX - ČERVEN

A-ahoj, vítám vás po dlouhé době u nového článku. Dneska to bude představení červnového Brandnooz boxu. Tenhle měsíc jsem tam našla spoustu nových dobrých produktů. Tak jdeme na to!!


 První jsem vytáhla tyhle Chupa Chups Big Babol Fun Berries. Nádherně voní a ještě lépe chutnají. Prý se s nimi dají snadno dělat bubliny. Mě se to tedy nepodařilo, ale někomu to možná může jít. V balení jich je 6. Cena je 10,90 Kč.


Další tady mám tyhle Haribo F!zz Miami. Tyhle pásky byly moc dobrý. Trochu kyselý, ale i dost sladký. Určitě doporučuji! Cena je 19,90 Kč.


Pak tady jsou tyhle Ahmad Tea Cold Brew. Je to poctivý ledový čaj ve třech příchutích- English Tea, Lemon and Lime a Peach and Passion Fruit. Tohle je super osvěžení pro parné dny. Celé balení stojí 79 Kč.


Dál tady je toto Noli sušené droždí. Uvnitř byl i recept na pečené langoše, takže se chystám, že to vyzkouším. Mohlo by to být dost dobré. Kdybych se do toho dokopala, tak bych vám napsala článek na recept těchto langošů. Cena je 5 Kč.


Jako další tady je od Dr. Oetker Zlatý klas. Je to na přípravu krémů a náplní. Lze to použít na vanilkové náplně, krémy a omáčky, jemné těsta a korpusy nebo na pudinky. Uvnitř byl také recept na nějaký zákusek. Tak uvidím, jestli to vyzkouším. Cena je 9 Kč.


Pak je tady Fidorka mléčná s kávovou náplní. Je to limitovaná edice a má naprosto rozkošné obaly. Ta byla taky moc dobrá. Cena je 10,90 Kč.


Dál tady jsou Vest tyčinky solené. Vestky znám už dlouho a máme je celá rodina moc rádi. Moc mě zaujalo tohle nové balení. Je to super praktické, protože to nemusíte sypat do žádných misek. Jen to dáte otevřené na stůl a je to. Cena je 19,90 Kč.


Jako další tady mám další BeBe Dobré ráno z řady NaMěkko. Už v předminulém nebo minulém boxu bylo toto s ovocem, ale teď to je s čokoládou. To s ovocem mě chutnalo víc. Cena je 10,90 Kč.


Pak tu mám Strongbw Dark Fruit. Já mám tyhle cidery moc ráda. Tohle mi chutnalo opravdu hodně. Na léto to je hrozná pecka k bazénu. Určitě doporučuji! Cena je 19,90 Kč.


Dál tady je Jupí Melounové Mojito. Tohle je opravdu super. Teď jsem si to udělala do džbánku s ledem a je to opravdu krásně osvěžující. Je to bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. Cena je 56,90 Kč.


Další tady je Babiččina volba hladká mouka na kynuté těsto. Mamka z ní dělala ovocné knedlíky a byly opravdu výborné. Vevnitř je recept na makový chlebík, takže bych ho mohla zkusit udělat. Cena je 23,90 Kč.


Pak tady mám Boneco Dijon Premium hořčici. Tu jsem ještě neochutnala, ale mám to v plánu. Tak uvidíme. Vypadá dobře. Cena je 28,90 Kč.


A jako poslední tady je Bittersweet Original bitter cola. Je to něco jako cola s pivem dohromady. Upřímně mi tohle vůbec nechutnalo a ani mému příteli a mamce. Takže za mě ne. Cena je 25-35 Kč.


Tak to byl dnešní článek. Omlouvám se, že teď vůbec nebyli články, ale už se zase snažím přidávat častěji a pravidelně. Snad se vám tento článek líbil. I vy si můžete objednat brandnooz boxy. Stačí se jen podívat na stránku brandnooz.cz.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat