pondělí 15. srpna 2016

RECENZE - ASTRID SUN

A-ahoj, dneska tu máme po dlouhé době recenzi. Bude to recenze na produkty od značky Astrid. Všechny produkty jsou na opalování. Takže jsem při testování byla hodně venku. Testovala jsem hlavně na dovolené s přítelem, o které plánuji článek ve čtvrtek. Tak jdeme na to!


Česká značka Astrid mi zpříjemnila den tím, že do balíčku přibalili i takový menší vzkaz pro mě. To mě opravdu moc potěšilo. Ve vzkazu se i zmiňují, že tuto značku známe od maminek a babiček a chtějí pořád zůstat součástí každodenních rutin českých i slovenských žen. Já značku Astrid znám díky opalovacím krémům a rozhodla jsem se, že ji podpořím.


 Jako první tady je tento hydratační pleťový krém na opalování. Má ochranný faktor 30, což je vyková ochrana. Měl by být nemastný, voděodolný a snadno se vstřebávat. Nemasný je, voděodolný také a samozřejmě se i snadno vstřebává. Když si ho nanesu na pleť nemám pocit žádné masky. Právě naopak mám pocit, že na pleti nic nemám. Co mě překvapilo je, že stačí málo krému a vystačí to na celou pleť. Dobře se roztírá a nádherně voní. Já hrozně zbožňuji vůni opalovacích krémů. Obličej jsem si ani jednou nespálila po použití tohoto krému. Takže za mě určitě doporučuji!!


Dál tady je tohle hydratační mléko na opalování easy spray. Má ochranný faktor 20, což je střední ochrana. Na tomto mě hrozně zaujalo, že je to ve spreji. Opalovací mléko ve spreji jsem ještě neviděla. Viděla jsem oleje, to ano, ale ne mléko. To mě velmi zaujalo, protože se to snadně aplikuje a jde to i dnem vzhůru, což je taky moc super. Má být zase nemastné, voděodolné, snadno se vstřebávat a rychle se aplikovat. Všechno na tento produkt opravdu sedí. Zase nádherně voní. I když je to jenom 'dvacítka', tak mě před sluníčkem dost ochránila. Takže opět doporučuji!!


Pak tady mám tohle hydratační mléko na opalování. Toto mléko má ochranný faktor 10, což je nízká ochrana. Zase se krásně vstřebává, není mastný a je voděodolný. Já mám mléka na opalování nejradši, takže za mě je tohle hrozně super! Zase nádherně voní. Před sluníčkem mě už tolik neochrání jako ty předešlé produkty kvůli tomu, že je to pouze 'desítka'. Ale pořád je tam nějaký ten ochranný faktor, takže je to lepší než nic. Takže trochu méně, ale pořád doporučuji!!


A jako poslední tady je tohle hydratační mléko po opalování spray. Znovu mě zaujalo to, že je to ve spreji. Mělo by hydratovat pokožku, osvěžovat a zjemňovat a zklidňovat podráždění. Hydratuje nádherně, osvěžuje no, spíš ochladí, zjemňuje úplně božsky a zklidňuje podráždění dokonale. Zase je nemastné a nádherně se vstřebává. Opět nádherně voní, ale úplně jinak než ty předešlé produkty. Tak jako svěže, ale božsky. Má extra zklidňující komplex, takže máte jistotu, že o vás bude po spálení dobře postaráno. Určitě doporučuji!!


Tak to by byla dnešní recenze na Astrid a její řadu SUN. Tuto českou značku vám můžu jen a jen doporučit. Jejich řada se mi líbila i vzhledově. Ty lahvičky jsou všechny perfektně viditelné a informace o produktu jsou krásně čitelné.
Snad se vám tento článek líbil a uvidíme se zase ve čtvrtek!

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat