pondělí 14. listopadu 2016

RECENZE-ASTRID

A-ahoj, dneska to bude recenze na další produkty od značky Astrid. Poslali mi zase pár produktů jejich značky, abych je zrecenzovala. Tentokrát to byly produkty z řady péče o tělo. Tak se na ně pojďme podívat!

Jako první tady mám hřejivou masážní emulzi. Je z řady Sports Action. Já když jsem ještě cvičila, tak jsem ji párkrát použila.
Měla by:

• napomáhat relaxaci svalům
  • být nemastná a snadno vstřebatelná
  • obsahovat hřejivý kafr a paprikový extrakt
  • být vhodná před i po fyzické zátěži
Podle mě tohle všechno splňuje. Když si jí nanesu třeba na stehno nebo na záda, tak cítím, jak se ty svaly pomalu uvolňují. Rychle se vstřebá a nemám po ní mastnou pokožku. Krásně voní po paprice, která tomu ještě víc dodává ten hřejivý pocit. Určitě to využijí větší sportovci, kteří mají svalovou zátěž třeba každý den. Ti to využijí víc než já, která jde párkrát běhat nebo cvičit. Má to 200 ml, což mi přijde, že je super velké balení. Takže za mě určitě ano!

Pak tady mám hydratační tělové mléko z řady Nutri Moments. Já ho používám každý den po umytí. Někdy sice zapomenu, ale většinu času ho používám.
Mělo by:

• hydratovat a zjemnit pokožku
  • hydratovat až 48 hodin
  • být pro normální až suchou pokožku
Zase jsem s ním naprosto spokojená. Krásně hydratuje a zjemní mi moji pokožku po celém těle. Když se ráno probudím, mám ještě pořád pocit svěžesti. Což je hrozně super, protože to je to, co po ránu potřebuju. Já mám takovou normální pokožku, bych řekla. Takže je to na mě přesně stavěné. Ale myslím si, že i pro lidi, kteří mají suchou pokožku, to bude taky super věc. Tohle balení má 250 ml. Ještě jsem zapomněla, že krásně voní. Cítím tam tu svěžest. Obsahuje pistáciový olej. Takže tenhle produkt taky doporučuju.

A posledním produktem je vyživující krém na ruce z řady Velvet Touch. Obecně krémy na ruce používám vždy, když si vzpomenu a mám opravdu suché ruce.
Měl by:

• zjemňovat a vyživovat ruce
  • být pro suchou pokožku
  • obsahovat avokádové máslo
Všechny tyto informace splňuje. Nádherně hydratuje a vyživuje ruce. Krásně voní po avokádu smíchaném s nějakou vyživující složkou. Hezky se vstřebává a vůbec nemastí. Což je hrozně super, že si jenom natřu ruce a hned můžu jít něco dělat, aniž by po mě byly mastné fleky. Určitě doporučuji lidem, kteří mají hodně suché ruce. To vám pomůže. Za mě zase další super věc!

Tak to by byl dnešní článek. Já vám děkuji za přečtení a snad tu necháte třeba nějaký svůj názor na tyto produkty. Všechny tyhle věci a ještě víc nejdete na jejich stránkách www.astrid.cz. Mějte se krásně!

Pac a pusu Caroline