čtvrtek 29. června 2017

JUNE

A-ahoj,  máme tu nový článek. Budou to oblíbenci za měsíc červen. Je toho docela dost co jsem prožila. Už zítra odjíždíme s přítelem, mamkou a bráškou na dovolenou. A až budu na dovolené, tak články asi nebudou vycházet. Možná je ale stihnu předepsat. Ještě uvidím jak to stihnu. Už se ale dovolené nemůžu dočkat!!

8.-11.6.se konal u nás v Žamberku festival Jamrock. Byli jsme tam s mými kamarádkami ze základky. Bylo to hrozně fajn se zase po tak dlouhý době vidět. Nejvíc jsme si užili Mandrage. Že Niky?? :D


16.-18.6. jsem objednala pobyt ve Špindlerově Mlýně. Dostal to přítel ode mne za zdolání maturity. Neměli jsme zrovna nejlepší počasí, ale i tak jsme si to užili. Je to tam moc krásný. Takže když nebudete vědět kam jet, tak určitě tam.


21.6. to už se blížil konec učení a tak jsme z toho byli s kamarádkou zblblí, že jsme nafotili pár fotek společně. Vybrala jsem vám tu nejhezčí. Jsme roztomilé ne?! :)


26.6. jsme byli ,s tou stejnou kamarádkou jako vidíte fotku nad,na running sushi. Řekla bych, že jsme se obě dost nadlábli. Bylo to fakt super!! určitě doporučuju!!


27.6.jsme byli na raftech se třídou. To bylo moc super. Na raftech jsme byli už i minulý rok a tenhle na turisťáku.

Nehty: Na červen jsem si nechala udělat kombinaci takové světle oranžové, bílé a zlaté. Takové už skoro letní. Byli fakt krásné!


Písnička:https://www.youtube.com/watch?v=nBmNcLBaPUE&t=26s
https://www.youtube.com/watch?v=PKB4cioGs98
https://www.youtube.com/watch?v=aatr_2MstrI

Oblečení: V červnu jsem si oblíbila nosit tyhle teplákový kraťasy z Reserved. Mají krásnou světle růžovou barvu. Tu jsem si taky oblíbila. A ty kraťasy jsou extra pohodlný. Jela jsem v nich i na ty rafty.


Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat