čtvrtek 12. října 2017

SEPTEMBER

A-ahoj, mám tu pro vás nové oblíbence za měsíc září. Moc jsem toho za září nezažila, ale je tu jedna docela velká událost, kterou bych chtěla zmínit.


13.9. mi přišel krásný a hlavně obrovský balík od princesscar.cz. Dostala jsem totiž předčasně k 18.narozeninám auto, takže jsem si ho chtěla trochu vyšperkovat. Objednala jsem si super vychytávky a dekorace do auta. Budu na to psát článek, něco jako haul, takže se těšte.


23.9. jsme s rodinou navštívili food festival v Kostelci nad Orlicí. Já jsem tam chtěla hlavně kvůli cupcakům od Báry Jechové. Myslím, že se tu najde určitě někdo kdo ji zná. Jelikož jsem se docela začala věnovat pečení, tak jsem je chtěla ochutnat. Byly moc dobré! Dali jsme si k nim kafíčko a domů jsme si pak vzali kalifornskou rolku a to nám tedy moc chutnalo.
 

27.9.jsme šli s kamarádkami do baru Hendrix v Hradci oslavit kamarádky 18tiny. Bylo to moc super!


Nehty: Na září jsem si nechala udělat tmavě růžové matné nehty. Na prsteníček jsem si dala kamínky. Vypadalo to moc úžasně.


Písnička:  https://www.youtube.com/watch?v=ClU3fctbGls
Oblečení: Za oblečení tady mám tuhle šedou mikču, kterou jste mohli vidět v mém posledním haulu. Je z Reserved. Hodně jsem si ji oblíbila, protože je teď to ideální počasí na její nošení.


Kosmetika: Za kosmetiku tady mám tento krémový antiperspirant. Chtěla jsem vyzkoušet nějaký antiperspirant, který by měl nízký obsah hliníku. A tento to splňuje. Je od značky Ziaja. Krásně svěže voní. Je opravdu perfektní.


Já doufám, že se vám dnešní článek líbil a že jste rádi že jsem zase zpět a budou pravidelně vycházet články.

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Ty nehty jsou úplně neskutečné!!
    Ta matná růžová je hrozně fajn :)
    http://petul98.blog.cz/

    OdpovědětVymazat