pondělí 20. listopadu 2017

OCTOBER

A-ahoj, vím, že už jsem dlouho nenapsala žádný článek, ale vůbec nebyl čas. Teď jsem se k tomu konečně zase dostala. Dneska to budou oblíbenci za měsíc říjen.


6.10. jsme s kamarádkou vyrazili do Denoche v Hradci na koncert Atmo Music. Já jsem Atmo viděla na Jamrocku a na Majálese, ale to mi nevadilo, protože je ráda poslouchám, takže jsem byla z koncertu nadšená.


16.10. jsem šla ke kadeřnici. Chtěla jsem se nechat ostříhat. Na fotkách vidíte rozdíl. Není to vidět úplně, protože na fotce před tím mám kudrnaté vlasy a na fotce potom mám rovné. Kadeřnice mi je musela vyžehlit, aby viděla jestli to dobře ostříhala. Cítím se v nich o hodně lépe a vlasy vypadají zdravější a vzdušnější. Jsem velmi spokojená.


21.10. jsme s kamarádkou šli zase do Denoche, ale tentokrát na koncert Milion+. Já tenhle druh hudby moc neposlouchám,ale kamarádka právě ano. Ale i tak jsme si to užili.


27.10. jsme zase, ale už naposledy, byli v Denoche. Teď to byl Joy melody festival. Tohle bylo moc super. Potkali jsme tam i naší spolužačku, takže jsme si to užili tak nějak společně. 


Nehty: Na říjen jsem si nechala udělat hodně tmavě fialové nehty. Byla jsem s nimi moc spokojená.


Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=0OSd7jYQHME
https://www.youtube.com/watch?v=XNU36zWZGKQ
Oblečení: Za říjen jsem nejvíce nosila tyhle černé kalhoty. Jsou hrozně pohodné a dobře mi padnou. Jsou z Reserved.


Kosmetika: Za říjen tady nic speciálního z kosmetiky bohužel nemám.

Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se Vám líbil a že jste rádi, že jsem zase zpět.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat