pondělí 1. ledna 2018

MŮJ ROK 2017

A-ahoj, dneska bych chtěla ve fotkách shrnout rok 2017. Byl to rok velikých změn, nových začátků a krásných vzpomínek.

12.1.- ples naší školy v Hradci


17.2.- ples žambereckého gymplu v Ústí nad Orlicí


2.3- moje 17té narozeniny


13.-19.5.- turisťák se třídou na Malé Skále


9.-11.6.- JamRock v Žamberku


23.6.- poslední dny školy


26.6.- poprvé na running sushi


30.-9.7.- dovolená v Chorvatsku


Červenec- válení na unicornovi


 návštěva z Hodonína


Srpen- moje první auto


 party ve Skořenicích s holkama


poprvé za volantem


30.9.- Natálky oslava  18tin


6.10.- koncert Atmo Music


 16.10.- ostříhané vlasy


27.10.- Joy Melody festival


27.10.- návštěva Nového Hradce v noci


14.11.- otevření Starbucksu v Hradci


1.12- ples letohradského gymnázia v Lukavici


 8.12. ples mojí kamarádky ze zdrávky v Ústí nad Orlicí


21.12.- pečení cupcaků pro celou třídu


26.12.- jízda v Kodiaqu


Já doufám, že jste si rok 2017 užili tak krásně jako já. Na rok 2018 se těším ještě víc, protože mám naplánováno hodně událostí. Už teď vím, že mi nový rok přinese jenom ty hezké zážitky. Proto i vám všem přeji do nového roku hodně štěstí, zdraví a úspěchů!!!

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. To jsou hezké fotovzpomínky. Taky jsem letos navštívila Hodonín, i když to bylo nejhorší dopoledne celé týdenní dovolené na Moravě. :D A gratuluji k autu. :)

    Přeji do roku 2018 spoustu dalších takových vzpomínek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Running sushi jsem teď poprvé viděla v Brna a vypadá to dost zajímavě! Ale klasické sushi jsme si dali loni s přítelem a také nebylo špatné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat