sobota 30. listopadu 2019

CITYLIFE DETOX

A-ahoj, dneska jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o moje pocity z řady Citylife Detox od značky Astrid. Tento set jsem od nich dostala už dávno. Jelikož většinu svého času trávím ve městě, tak jsem z této řady byla velmi nadšená a byla zvědavá co s pletí udělá. Začala jsem tyto produkty používat už před létem a až teď jsem krémy spotřebovala a s micelární vodou jsem už na dně.

Nejprve nějaké obecné informace, které se týkají všech produktů této řady. Všechny obsahují aktivní uhlí a naprosto nádherně voní. Mají moc hezké balení. Úplně Vás svádí takovou čistotou a zelenou barvou. Zelená = příroda, chápeme se😆. Mají funkci hydro active, která zaručuje přiměřený stupeň hydratace. Ideální je pro normální až mastnou pleť.


Vzala bych to nějak systematicky, takže jako první si pleť vyčistíme. Použijeme k tomu micelární vodu. Odstraní řasenku, rtěnku, makeup a dokonce i ten voděodolný. Nemusíte se bát že by Vám hned došla. Stačí dát trochu na odličovací tamponek a odlíčíte s ním celý obličej. S tímhle maxi balením si vystačíte několik měsíců. Mně u většiny micelárních vod vadí že štípou v očích, tato ne. Naopak je velice příjemná a po vyčištění cítíte, jak je obličej najednou svěží a čistý.


Poté si naneseme pleťovou masku. Tato maska je slupovací, což mám nejraději. Přináší mi to větší pocit odstranění nečistot. Je teda úplně černá, takže pozor na okolí. Ale nebojte se, s použitím mýdla a horké vody ji dostanete pryč. Necháte ji na obličeji působit cca 20 minut, až úplně zaschne. Poté ji snadno sloupnete a zbytek horkou vodou odstraníte. Ten pocit potom je k nezaplacení. Máte obličej jemný doslova jako dětskou prdelku.


A na závěr si obličej natřeme denním nebo nočním krémem. Oba chrání pleť před vnějšími vlivy a hydratuje ji. Za mě mám i pocit, že se mi méně tvořilo akné. Ideální je pouze tenká vrstvička krému, ať není pleť zbytečně ucpaná a může dýchat.


Já doufám, že jsem Vás třeba trochu nalákala a vy tyto produkty vyzkoušíte. Protože já je určitě všemi deseti doporučuji! Myslím, že se tato sada hodí i jako dárek pod vánoční stromeček.
Přeji Vám krásnou první adventní neděli!

S láskou Karolína♥

1 komentář:

  1. Já bych se vsadila, že mě pod stromečkem určitě zase čeká nějaká kosmetika, mamka a ségra se ze mě každoročně snaží udělat pořádnou holku. :D

    OdpovědětVymazat