pondělí 6. dubna 2020

OHNIVÉ KVĚTY

A-ahoj, po dlouhé době se Vám zase hlásím s novým článkem. Ale nejprve, jak se máte v tomhle nelehkém období? Doufám, že jste všichni zdraví! Když se všichni budeme snažit, tak to brzy pomine a budeme moct žít zase svoje normální životy. A protože máme teď všichni spoustu volného času, tak mám pro Vás tip na knížku.

Od knihkupectví megaknihy jsem dostala na recenzi knížku Ohnivé květy od spisovatelky Susan Meissner. O knížce jsem nikdy před tím neslyšela. Ale po přečtení ostatních recenzí jsem neváhala. Jelikož hlavní hrdinka knížky je zdravotní sestřička, hned mne to zaujalo více, protože sama se chystám pracovat ve zdravotnictví. 


Knížka vypraví o dvou ženách, které se vzájemně neznají, ale mají podobný osud. Tento styl knížek je můj oblíbený. Na konci je krásné rozuzlení toho, jak jsou si tyto dvě ženy podobné. Každá přišla o svou milovanou osobu při tragédii. Celá knížka se ale spíše naklání k příběhu výše zmiňované zdravotní sestřičky, která se po tragédii rozhodla změnit místo práce a začíná tak s novým čistým štítem. Chce na všechno co se stalo zapomenou a nemluvit o tom. Je to velmi milá žena, která svou práci dělá nejlépe jak umí. Zároveň se ale až moc vcítí do svého pacienta a dělá pro něho první poslední. Do toho všeho se do sestřičky zamiluje lékař, se kterým v nemocnici pracuje. A jak tohle všechno dopadne? To už si musíte přečíst sami. Nechci Vám to už více spoilerovat.


Doufám, že jsem Vás dost navnadila a Vy si knížku přečtete. Na e-shopu megaknihy je totiž teď knížka ve slevě! Tak šup šup, ať máte zase co číst ve dlouhých chvílích. Určitě mrkněte i na další knížky v kategorii romány, povídky, novely. Najdete tam i spoustu knížek pro děti, které tím můžete zabavit po zdlouhavém učení se doma.

Zabralo mi nějakou dobu, než jsem ji celou přečetla, protože má dost stran, ale stálo to za to. Určitě knížku doporučuji. Je pohodová, není náročná na čtení a nemusíte u ní zase tolik přemýšlet.  Je opravdu super! 

Děkuji, že jste si tenhle článek přečetli :) Mějte krásný den a hlavně buďte zdraví! 
Vaše Karolína

Žádné komentáře:

Okomentovat