pátek 16. května 2014

Deník #4. den

A-ahoj:) dneska to byl opravdu dlouhý den. Měli jsme celodenni vylet do Dresden (Drážďany). Nějaký pamatky na začátku a pak jen nakupy. S hokama jsme byli ve svým. Prostě aww. Až přijedu udělám haul! Je toho docela hodně ale jen jedno tričko. Docela překvapení to bylo pro mě když jsem koukala co všechno jsem nakoupila. Ale bylo to strašně moc užitý! Ani jsem se nespalila což se divím. Nevím co o tom ještě dál povidat. Jo jen že zpáteční vlak měl nějaký potíže takže jsme asi 2 krát zastavovali. Ve vlaku bylo dost dusno takže jsem byla rada že jsme mohli jít ven na chvíli. Přijeli jsme asi o 2 hodiny pozděj než jsme měli. Taky jsem se skámošila s jedním Němcem. Teda nevim jestli se to tak dá říct ale asi joo. Je strašně fajn! Ale už se teším domů! Fakt moc mi chybí moje měkká postel!
Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat