čtvrtek 15. května 2014

TAG

 A-ahoj:) dneska to bude můj první TAG. Říkala jsem si že když začalo to jaro tak bych mohla udělat nějaký jarní TAG. Sice to moc venku nevypadá na jaro, ale je tomu tak no. Takže to bude Spring has sprung tag. Viděla jsem ho u hodně českých blogerek a vlogerek, tak jsem si řekla že ho udělám taky. Tak jdeme na to!


1.) Na jaké jarní trendy se těšíte nejvíce?
     Nejvíc asi na ty krátký trička a kraťasy. 
2.) Co je váš oblíbený jarní kus oblečení?
     Určitě to je bílý top s kytičkami. Mohli jste ho vidět v článku April. 
3.) Co děláte během jarních prázdnin?
     Já už jsem jarní prázdniny měla. Takže jsem byla u babičky na chatě a s kamarádkama. 
4.) Jaké je tam kde žiješ počasí během jara?

    Je to tu docela dost nestálý. Jeden den prší druhý den svítí sluníčko, ale zatím docela vládnou slunečné dny. 
5.) Co je vaše oblíbená jarní barvy na rty?

     Já moc jakože výrazné barvy na rty nenosím. Spíš jen nějaký lehký lesk. A ten používám pořád stejný. 
6.) Oblíbený jarní lak na nehty ?

     Je to takový jemně růžový od 'Ocean'. Myslím že ho ani v DM ani v Rossman nemají. Já jich mám strašně moc těch laků od 'Ocean' a kupuju je u nás v Tetě. 
7.) Oblíbená jarní barva?

     Určitě mint green. 
8.) Oblíbený nápoj Starbucks na jaře?

     Tam kde bydlím Starbucks nemáme.  
9.) Přidáváte jarní barvy do vašeho make-up na jaře?

     Spíš jen nějaké žluté oční stíny nebo jemně oranžové. 
10.) Z čeho jste nejvíce nadšeni pro jaro 2014?

      Asi to že už konečně nebude zima a bude svítit sluníčko. A já budu moct nosit jarní oblečení a nepařit se v těch zimních bundách.

Tak tohle byl můj první TAG. Snad se líbil. Příští čtvrtek budu se školou v Německu na výměný pobyt, takže nevím jestli stihnu napsat nějaký článek. Buďto třeba budu dělat každý den kratší článek a shrnutí celého dne nebo bych napsala třeba až v pátek a celý týden. Určitě napište do komentu jestli by jste radši každý den kratší nebo v pátek dlouhý. Takže tohle by byl už uplný konec a budu se teda těšit příští týden. 

PS: Zdravím moje dvě spolužačky. Péťu a Natku. Ahoj♥

Pac a pusu Caroline.

2 komentáře: