středa 3. září 2014

RECENZE- BALEA

A-ahoj, dnešní článek bude recenze kosmetické značky Balea. Bude o produktech co používám já. A že jí není málo. Tu značku mám opravdu dost ráda. Produkty jsou opravdu dobré! Tak můžeme jít na to.:)


První věc co tu mám je sprcháč s přívůní melounu. To tak strašně hezky voní fakt! Je to limitovaná edice tak nevím jestli je v DM ještě mají. Ale rozhodně doporučuji! Mám pocit že mám pokožku po tom jemnější. Nevím možná mi to jen přijde. Nevím co ještě psát o sprcháči. Prostě sprcháč.

Další věc od Balei co jsem doma našla je tahle vazelína. Používá jí spíš brácha, protože je to větší nemehlo, ale někdy jí používám i já. Když se mi už ze strupu udělá taková jizvička tak si jí tím namažu. A je to fakt super věc. Doporučuji!

Pak tu mám jeden krém a jeden balzám. Rozhodně mi víc vyhovoval ten balzám a myslím že ho všichni znáte, protože jsem ho viděla u hodně blogerek a youtuberek. A ten krém nevím no taky byl dobrej ale asi budu kupovat už jen ten balzám.

Jako další produkt tu je krém na ruce. Ten taky určitě všichni znáte. Je to limitovaná edice a já už ho mám dost dlouho takže myslím že už ho nemají. Ale máme jich doma zásoby takže se nemusím bát. Je s přívůní borůvek a opravdu skvěle voní! Také doporučuji!

Další věc jsou tu odličovací ubrousky. Mám je strašně ráda. Voní po grepfruitech což splňují. Bereme si je i zítra s mamkou do Londýna a na jiné cestování je teda bereme taky. Protože je to lepší než tahat lahvičku s odličovačem a tampony k tomu. Je prostě jednodušší vzít dva v jednom. Také doporučuji!
Asi nejlepší věc ze všech je tohle Bodybutter alias tělové máslo. Voní po kakau takže co vím tak někomu to nevyhovuje, protože pak vážně voníte i vy po kakau když si to na sebe napatláte. Ale jinak opravdu super věc! Rozhodně doporučuji!
Jako další produkt je tenhle noční krém, který by měl být proti pupínkům. No nevím jestli je proti pupínkům, ale jako noční krém fakt super. Je to takový fakt lehoučký krém. Mě to přijde že je to jako jen pro pocit že na sobě něco máte. Ale mě to vyhovuje. Doporučuji!
Další věc kterou rozhodně nedoporučuji je tahle pěna na holení. Jakože ty začátky když jsem jí začala používat úplně super funkce a všechno fakt perfektní, ale po nějaký době prostě nefungovala zašli jsme do DM tam nám to vyměnili a zase nefungovala měli jsme doma asi 3 ale ani z jednej by jste za boha nedostali ani trochu pěny. Takže za mě teda palec dolů no. Bohužel.

A už poslední věc je tady slupovací maska. Tohle byla fakt bomba. Měla jsem po ní pleť opravdu jemnou a svěží. Takže taky doporučuji.
Omlouvám se že není na fotce celá, ale druhou půlku jsem dala kamarádce aby jí taky vyzkoušela.
Takže to by bylo pro dnešní článek všechno. Já si jdu teď ještě něco dobalit do Londýna a moc se omlouvám že nebudou v tý době vycházet články snad mě pochopíte.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat