čtvrtek 25. září 2014

Tattoos

A-ahoj, dnešní článek bude spíš možná pro kluky, protože jsem zjistila že docela dost kluků čtou můj blog akorát jim chybí nějaký klučičí články takže bych i do mého blogu chtěla zapojit i články ne jen pro holky. Myslím že i holky kterým kluci nevadí si ho mohou přečíst. Bude o tetování. Prostě takový ten 'povídací' článek.
Tetování se mi hodně líbí. Líbí se mi to i na klukách i na holkách. Ale nelíbí se mi když to někdo už přehání a je celý potetovaný. Líbí se mi třeba jen pár tetování na ruce a celá potetovaná ruka je maximum. Pak se mi nelíbí třeba takový ty velký nějaký fakt obrovský tetování, třeba že jedno tetování má přes celou hruď nebo tak. Naopak se mi spíš líbí malinký a hodně jich třeba. Určitě si plánuji tetování udělat. Jinak bych tenhle článek nepsala. Ale nikde neříkám jaký, protože pořád sama nevím jaký bych chtěla a i kdybych věděla tak nechci aby ho měli všichni. Pak je pro mě opravdu brutálně roztomilý když má pár třeba stejný tetování. Jasný řeknete si a co když se rozejdou. Neříkám že když spolu chodí měsíc tak si musí udělat tetování, ale pak když už spolu jsou pár let a mají rodinu tak je to fakt hezký jako důkaz jejich lásky♥. Omg Kája má city:O. Prostě mi to přijde strašně hezký no. A pak třeba když má rodina stejný tattoo. Nebo jen dcera s mamkou mají vytetovaný Family nebo tak. To je taky hezký!
Vím že docela dost lidí tetování kritizuje nebo nechce. Že pak když jsou starý tak mají takovou tu divnou kůži a prostě jsou starý a mají tetování. No a co? Snad někdo než si dá nechat udělat tetování tak si to fakt rozmyslí než to udělá. A přemýšlí i do budoucnosti. A ne že chci tetování, nechám si udělat tetování. To snad doufám že ne. Teda aspoň já si myslím že to tak je. A ještě k tomu se dá udělat tetování je na chvíli. Asi to není tetování jako tetování, ale je to nějako jako to. Vím to protože ho měla mamka. A vypadá to taky hezky.

Tak to by byl celý článek. Je to docela krátké, ale už mě nenapadá co napsat. Tak doufám že jsem vás třeba i inspirovala a

Pac a pusu Caroline

PS: Včera jsme s mamkou udělali objednávku z Dresslink takže můžete očekávat další Haul nebo unboxing.

3 komentáře:

  1. Fajn článek, taky chci tetování:3:) N.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kluk rozhodně hezký je:D A jinak k tetování, když je fakt povedené a drobné tak se mi líbí, ale takové ty masivní draky či co to má být přes půl těla, jako to si ani nemůžou pamatovat že tam mají pihy:D
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, trošku chaotické ale v celku dobře napsané :)) Já osobně mám tetování hodně ráda, a líbí se mi právě ty "extremy" kdy má člověk tetování na ruce na zádech an hrudi i na noze :D
    Jinak stí, že nechceš by se po tobě lidi opičili, víš tetování si děláš hlavně kvuli sobě, a pokud ho někdo zkopíruje, tak toho jednou bude litovat on a neměla by jsi ty :) Navíc většinou to má nějaký význam:)
    Co se týče společného, v lednu se chystáme s kamarádkou na právě společené tetování tak jsem an to zvědavá :)

    http://ladydariel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat