čtvrtek 4. prosince 2014

NOVEMBER, MY XMAS ROOM

A-ahoj, dnešní článek budou oblíbenci a mé vánoční dekorace do pokoje. Spojila jsem to takhle, protože je konec měsíce a já chtěla udělat oblíbence, ale zároveň i články na Vánoce, protože přece jen už 2 týdny do Vánoc. Coo?? Já ještě nemám koupený dárky. A co vy? Vy máte? Napište do kometářů určitě co si přejete k Vánocům a jestli už máte koupený dárky. A úplně jsem zapomněla, hlavně mi napište jak se vám líbí nový vzhled! :)

Listopad utekl tak rychle že jsem ani nezaregistrovala že je listopad a on už skončil. Byl to fakt frčák. Moc se toho za listopad nestalo. Jediná věc co se stala byla, že jsem si vybrala už auto který chci takže začínám šetřit, protože to je moc krásná AUDI A8L. Je tak úplně boží, že jsem se do ní zamilovala♥. A shodli jsme se s jednou holčinou (její instagram) že ji prostě budeme jednou mít!

Oblíbený lak: No, za listopad jsem si moc nehty nelakovala, takže pro tenhle měsíc bohužel žádný lak.
Písnička:  https://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg
https://www.youtube.com/watch?v=qDc_5zpBj7s
Oblečení: Hodně jsem přes listopad nosila mikinu z PRIMARKU z Londýna.

Jídlo: Mamka začala kupovat lososa. Takže losos, Protože nejlepší♥
Pití: ČAJ, ČAJ, ČAJ. Prostě čaj no. Jedno jaký.
Vlasy: Tuhle kategorii bych asi za seznamu vymazala, protože stejně používám stejné produkty pořád.

Teď už se vrhneme na moje vánoční dekorace v pokoji.
Tohle je asi moje nejoblíbenější část pokoje. Tu nástěnku mám nad postelí. Tam se mi to líbí. Na nástěnce jsem změnila letní obrázky za zimní a okolo dala světélka a takový ten řetěz co se dává na na stromeček. Strašně se mi to líbí a protože mi kousek světélek a řetězu zbyl tak jsem ho obmotala ještě kolem zrcadla které mám pověšené vedle. Plus jsem si ještě nad nástěnku pověsil andílka s nějakým Ježíškem asi. 
 Tohle jsem si postavila na poličku, kterou mám naproti posteli. Do sklenice od kafe jsem smotala ten řetěz o kterém jsem se zmiňovala předtím a 'zasadila' jsem do toho takové malé ozdobičky. Vedle jsem si postavila malé sněžítko, které mám od kamarádky a andělíčka.
 Tohle je moje skříňka, kterou mám vedle mého gauče. Jsou tam 2 čajové svíčky v nějakých držácích. Dál tam jsou zase andělíčci ano. A moje větší sněžítko, které mám už od dětství. Dál deodorant, parfém a kelímek na náušnice.
Tak tohle je moje okno. Co k tomu říct, no. Zase jsem vyměnila obrázky pověšené na zácloně za zimní a pověsila jsem za garnýž stužku a na to jsem navlíkla ozdoby. Je to takový obyčejný a přitom to vypadá fakt pěkně.
Tak, to by byl dnešní dvojitý článek. Doufám že se vám článek líbil.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat