pátek 19. prosince 2014

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS

A-ahoj všichni, dneska jsme měli se třídou besídku. Takže jsem dostala nějaké krásné dárečky, které bych vám ráda ukázala. Všem moc děkuji že mě dárečky obdarovali. Tak můžeme jít na to!
První věc co mám po ruce je hrníček. Nebudu tu zmiňovat jména, přijde mi to divný když vy je stejně neznáte. Takže je od mé kamarádky. Je strašně krásný, jsem za něj moc ráda, protože jsem nějaký pěkný chtěla a ta barva je fakt hezká. Od ní jsem dostala ještě náušnice, které nemůžu najít:( Ale najdu je! :)
Dále tu mám rtěnku, kterou jsem si sama vybrala a už jsem se na ní strašně těšila! Je to strašně nádherný odstín. Je od Rimmel London a je z řady Kate. Je v odstínu buď 60 nebo 09 to nevím. A strašně krásně voní!
Jako další dárek tu mám řasenku od značky Moje. Tu značku znám jen chvilku a chtěla jsem od ní něco vyzkoušet a ono se to splnilo. Jsem za ní moc ráda. Měla by prodloužit a posílit objem řas, tak jsem zvědavá.
 Další dárek je blikající sněhuláček. Je to strašně roztomilý, hlavně mému bráchovi se to líbí. Bude to další ozdobička mého vánočního pokoje.Vlastně bliká různě rychle a mění barvy. Plus jsem ještě dostala náušnice se smajlíky.

Dál tu mám zase dva dárky od jedné kamarádky, myslím.:D Je to malý zápisníček a další rtěnka. Zápisníček je prostě malý zelený zápisník a rtěnka je od značky Oriflame v odstínu Pink Kiss.
 Dál jsem dostala nějaké sladkosti. Které jsem už samozřejmě s bráchou snědla no:(
Předposlední dárek je od značky L'oréal Paris a je to pleťová voda, která by měla dělat pleť čistou a zářivou. Tak taky vyzkouším a uvidím. A hlavně mi moje pleťovka právě došla, takže se hodí.
A poslední je sprchový gel s levandulí. Strašně se těším až ho začnu používat, protože to tak strašně krásně voní! To je úplně krásný!
Tak, to by byl dnešní článek. Omlouvám se, že nevyšel už včera, ale čekala jsem na besídku abych mohla udělat tento článek. Tak doufám, že se líbil, a přeji vám krásné svátky!

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Udělej video nebo něco o tom jak se líčíš, prosím!

    OdpovědětVymazat