čtvrtek 1. ledna 2015

YEAR 2014

A-ahoj, vítám vás u prvního článku za rok 2015! Nemůžu tomu vůbec uvěřit. Strašně rychle to uteklo. Nechci nějak ten rok 2014 moc rozebírat, dneska bych vám ráda jen trochu se zmínila jaký byl rok 2014 a co plánuji do roku 2015 s blogem a tak dále.

Na začátku se ještě vrátím k roku 2014. Pro mě byl tento rok docela dobrým a i špatným. Úplně nevím co na něm bylo tak strašného, ale obecně to byl divný rok. Byl dost hektický co se týče školy, hodně písemek, rozhodování kam na školu. Pak jsem vymazala pár lidí ze svého života a zjistila jsem co se stane když si založím blog. Spousta lidí mě v tom nepodporovala a pořád nepodporuje ale taky díky tomu jsem zjistila kdo je opravdový kamarád. V čem byl opravdu rok 2014 dobrý je blog! Jsem moc ráda že jsem ho založila. Musím zaťukat že se mi docela daří. Nemyslím to tak abych měla milion zobrazení blogu to ne. Jsem ráda z každého čísla co tam skočí. I kdyby jsem měla nějak málo tak nepřestanu. Dělám to pro sebe a taky pro vás. Takže budu doufat že má 'tvorba' vás nezačne nudit v roce 2015.
V roce 2014 jsem se podívala i na moje vysněné místo a to je Londýn. Myslím, že jsem tam nebyla naposledy a chci se tam určitě i v tomto roce podívat. Je to opravdu krásné město a jsem moc ráda že maminka byla ochotná tuhle výpravu se mnou podniknout. V tomhle byl rok 2014 opravdu nejlepší!
A splnil se mi další sen. Podívala jsem se na opravdovou modní přehlídku. Nebylo to nic jako Victoria's Secret přehlídka, ale moc jsem si to užila. Byl to opravdový zážitek, který nezapomenu. Sedět tam a jen sledovat ty štíhlé modelky s krásnými outfity.
Do roka 2015 jsem vstoupila s tím že jsem rok 2014 hodila za hlavu a prostě to už nechala být, to co mě trápilo jsem odhodila a lásky 2014 jsem zapomněla. Sice některá období byla opravdu hezká, ale musím zapomenout. Takže jsem do nového roku vstoupila s čístým štítem.

Do roku 2015 vám všem chci popřát hodně úspěchů ať už v životě i ve škole. Hodně zdraví, štěstí a lásky!! Moc vám děkuji za vaší podporu a pozitivní ohlasy na můj blog. Budu se snažit v tomto roce pokračovat a třeba se i zlepšovat.
I love you from there to the moon and back!

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Věř, že já se o blogování raději nikde nezmiňuji, protože spousta lidí by to taky nepochopila :). Ať se ti v novém roce také vše vydaří a tvé články jsou pořád tak dobré :)
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat