čtvrtek 10. března 2016

MOJE PŘÍPRAVKY NA VLASY

A-ahoj, dnešní článek je trochu neobvyklý u mě. Bude to představení přípravků, které já používám na svoje vlasy. Tak jdeme na to.
První co používám ve sprše na vlasy je samozřejmě šampon. Já používám tenhle šampon od Schwarzkopf. Je pro kudrnaté a svéhlavé vlasy. Je fakt skvělý. Používám ho už docela dlouho a nemám s ním žádný problém. Krásně pění, no prostě bomba. Ještě k tomu krásně voní. Myslím, že ho určitě seženete v různých drogeriích. Sice jsem dlouho nikde nebyla, ale určitě  si myslím, že ho někde najdete.A hlavě se prodává v 400 ml balení, takže vám vydrží ultra dlouho.


Jako další používám kondicionér. Já mám od značky L'oréal Paris Elseve Extraordinary Oil. Je to vyživující balzám pro suché, drsné vlasy bez lesku. O tomhle balzámu jsem se už jednou zmiňovala. Je to ten nejlepší kondicionér co jsem kdy měla. Nemůžu si ho vynachválit. Krásně voní a opravdu funguje. Určitě za zkoušku nic nedáte. Můžete ho sehnat v různých drogeriích, nebo na notino.cz


A poslední co já používám na vlasy je tohle tužidlo pro vlnité vlasy. Je od značky Wella Professionals. Je to opravdu super věc. Já to vždycky vmasíruju do mokrých vlasů, pak rozčešu a vyfénuju. Pro někoho s kudrnatými vlasy doporučuji! Najdete na notino.cz.


To by byl dnešní takový rychlý článek. Snad se vám líbil a třeba jsem vás i inspirovala nějakými produkty.

Pac a pusu Caroline

4 komentáře: