čtvrtek 31. března 2016

BRANDNOOZ BOX- BŘEZEN

A-ahoj, dneska to bude představení březnového Brandnooz Boxu. Omlouvám se, že nevyšel ve čtvrtek a v pondělí článek, ale nějak nebyl čas. Tak jdeme na to!
Tento box mě překvapil tím, že v něm byl i časopis 'Moje psychologie'. Což je super. Určitě si ho ráda přečtu.


Jako první jsem v boxu našla 2 polévky. Jsou to farmářské polévky od Vitany. Jedna je s ovesnými vločkami a druhá je  s červenou čočkou. Obě by mohly být dost dobré. Určitě si je někdy uvařím. Cena 29,90 Kč za jednu polévku.


Pak jsme tam našla tyhle 3 čaje. Jsou od značky Ahmad Tea a jsou to přesně Contemporary, Já jsem milovník čajů, takže se to u mě neztratí. Mám v plánu si je přivést na intr. A dost se těším, až je všechno ochutnám. Cena 79,90 Kč.


Jako další tady mám tuhle sušenku od Chocoland Fruity 45%. Ta mi moc chutnala. Hned jsme se do ní s přítelem pustili. Byla opravdu dobrá a určitě vhodná jako svačina do školy. Tuhle sůšu určitě doporučuji ochutnat. Cena 11,90 Kč.


Dál tady mám dva takové 'dortíky' se dá říct od Balconi. To musím říct, že nám taky moc chutnali. Jeden je CeReal, ten je za 5,90 Kč. Ten byl docela dobrý. Ten druhý už byl lepší, protože byl s karamelem. Je to Mix Max Karamel a ten je už za 6,90. Musím taky oba doporučit jako sváču.


Pak tady mám Top Topic Citron. Nám to přišlo jako normální Top Topic. Možná trochu toho citronu tam cítit bylo, ale nebylo to nic extra. Jinak mám Top Topic dost v oblibě teď, takže mě to moc chutnalo. Cena 17,90 Kč za 0,5 litrů.


Jako další tady mám něco, co u mě teda moc nezůstane a poputuje k mamce do kuchyně. Je to tekuté koření od Maggi. To si myslím, že v kuchyni využije každá kuchařka. Cena je 24,90 Kč.


Další věc mě zaskočila. Vůbec jsem nečekala, že by něco takového mohlo v boxu být. Je to červená řepa předvařená, krájená od efka. V boxu jsem našla i nějaký recept na pomazánku z téhle řepy. Mě to upřímně moc neláká tedy. Dost mě to zaskočilo a nevím, co s tím budu dělat. Cena 29,90 Kč.


Pak tady mám Živáňskou omáčku tradiční od Kand. Tu asi využiji až nebudu vědět co si mám udělat k obědu, tak s těstovinami nebo v boxu byl i recept na 'pikantní roštěnou', tak uvidíme. Určitě se to doma neztratí. Cena 32 Kč.


Jako předposlední věc tady mám něco sladkého. A jsou to perličky od Figaro. Ty musím říct, že byli výborné. Opravdu chutnali celé rodině. My jsme je s přítele snědli skoro na posezení. Hrozný! Ale můžu jenom doporučit. Cena 59,90 Kč.


A poslední tady mám Sour Cream omáčku od značky Spak. Ta se určitě bude hodit na začínající grilovací sezónu, kterou mám hrozně ráda. Posezení venku s rodinou a přáteli a s dobrým jídlem a pití. Opravdu boží. Cena 33,90 Kč.


Tak to by byl dnešní článek. Snad se vám líbil Brandnooz Box a budete nadále sledovat moje články.

Pac a pusu Caroline

3 komentáře:

  1. super napad na clanek, tesim se na dalsii
    mrkni urcite ke me na blog o modelingu: http://styleworldbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento box se moc povedl. Já jsem z řepy nadšená, budu dělat salát :-) Mrkni ke mně na blog.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat