čtvrtek 7. dubna 2016

SPRING WISHLIST

A-ahoj, dneska to bude trochu odlišný článek než normálně. Bude to můj jarní wishlist kosmetiky z notino.cz. Plánuju udělat ještě wishlist oblečení. Tak pojďme ne to!

První tady mám suchý šampon od Batiste. Už hodně dlouho si ho chci pořídit. Párkrát jsem ho zkoušela od kamarádky, takže vím že je dobrý. Takže si ho asi jednou pořídím.


Jak už víte, tak jsem milovník svíček. Proto bych ráda vyzkoušela tuhle Yankee Candle. Je to Vůně Midsummers Night. Na pohled vypadá pravdu zajímavě. Mohla by tak i vonět. Ráda bych si jí pořídila.


Dál bych si chtěla pořídit tuhle bázi pod makeup od Dermacol. Po ní taky koukám už dlouho a pořád jsem neměla na to si jí koupit. Teď jsem ale viděla video od Shopaholic Nicol, kde tuhle bázi chválila, takže mě přesvědčila ke koupi.


Jako další tady mám parfém od Marc Jacobs  Daisy Dream. Lahvička vypadá tak krásně jarně, že si jí prostě musím pořídit. A určitě bude i tak krásně jarně vonět.


Pak tady mám Carmex. Ten asi všichni znáte. Taky mě lákalo ho zkusit, takže ho u mě v nejbližší době uvidíte. Snad.


Jako další bych si chtěla pořídit tuhle řasenku na obočí od Maybelline New York. Já si obočí neupravuju, ale asi bych měla začít. Přijde mi ten obličej pak takový hezčí.


A jako poslední tady mám Nars tvářenku. Já bych chtěla v odstínu 4030 Super Orgasm. Myslím, že by mohla být super takhle na jaro.


Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbil. Co si chcete na jaro koupit vy? Zaujala vás nějaká z těchto věcí? 

Pac a pusu Caroline

4 komentáře:

  1. Batiste si určitě kup, je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu bázi pod make-up mám taky v plánu a nějakou svíčku nebo vosk YC, bych chtěla taky teď jsem jeden vosk dopotřebovala.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme veľmi podobný wishlist! :) Carmex už mám, je to to najlepšie čo ma kedy stretlo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten suchý šampon chcem vyskúšať určite aj ja. Už som sa po ňom obzerala v drogerii, ale nedávno som si kupila jeden od Alverde, tak zatiaľ si vystačím s ním, aj keď niekedy je to o nervy s rozčesávaním vlasov. :-D
    A čo sa týka Dermacol bázy. Ja som ju už mala tiež prichystanú na eshope v košíku, no keď som sa radila s babami, tak mi povedali, že je na nich aj veľa dobrých aleob tak isto aj zlých ohlasov a že obsahuje samé silikony a pleť potom nedýcha. Tak som sa rozhodla nekúpiť si ju a namiesto nej si dám pred použitím mejkapu radšej dobrý hydratačný krém a budem vedieť, že tej pleti neublížim viac. :-)

    OdpovědětVymazat