pondělí 4. dubna 2016

MARCH

A-ahoj, dnešní článek budou oblíbenci za měsíc březen. Březen je můj nejoblíbenější měsíc z celého roku, takže jsem se snažila si ho užít co nejvíce. Tak jdeme na to! 


2.3. Jsem měla narozeninyy!!


3.3. Za mnou přijeli moji rodiče,  mi popřát k narozeninám.


4.3. Jsme s přítelem vyzkoušeli Jelly Beans. Řeknu vám, už nikdy!!


12.3. Jsme byli s přítelem nafotit pár fotek.


19.3. Jsem dělala svůj první oreo cheesecake. Dělala jsem ho posle tohoto receptu.


28.3. Jsme byli s přítelem a jeho rodiči v ZOO Olomouc. To jsem si moc užila. Bylo to super!


Lak: V březnu jsem si nehty vůbec nelakovala. Jednoduše nebyla nějak nálada a ani čas. Ale chci to v dubnu už napravit. Konečně!
Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEA
Oblečení: Za březen jsem si oblíbila svetr, který jsem dostala od mamky k narozeninám. Je z Reserved a uvidíte ho v haulu, který plánuji už příští týden.


Jídlo: Ze zástupců jídla mě tenhle měsíc nic nenapadá. Bohužel. To se omlouvám.
Kosmetika: Tak nejvíc jsem si oblíbila tohle tělové máslo od Avonu. Dostala jsem ho k Vánocům od přítelovi ségry. Spotřebovala jsem ho až teď. Ale byl naprosto boží. Moc jsem si ho za tu dobu oblíbila!


Tak to bz byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbil. Jaké jsou vaše oblíbené produkty za březen a jaký je váš nejoblíbenější měsíc?

Pac a pusu Caroline

4 komentáře: