pondělí 10. října 2016

SEPTEMBER

A-ahoj, dnešní článek budou oblíbenci za měsíc září. Toto uteklo co? Hrozný no. :/ Tak jdeme na to!


10.9. měla moje kamarádka oslavu narozenin. Moc jsem si jí užila. Bylo to hrozně fajn!

22.9. jsme byli s kamarádkou v kavárně. Recenzi na ni si můžete přečíst zde.


29.9. jsem byla s kamarádkou taky blogerkou na kafi si sednout.


Lak: Na měsíc září jsem se zažila do těchto nehtů . Krásná kombinace nádherné růžové se stříbrnou a bílou. No prostě jsem se do nich úplně zamilovala.


Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=Xn599R0ZBwg
Oblečení: Jelikož už tady mám podzim, tak jsem si oblíbila nosit opět svetry. Jakýkoliv barev a střihů. Miluju je!
Kosmetika: A za kosmetiku tady mám Carmex. Je opravdu skvělý. V blízké době na něho čekejte recenzi.


Tak to by bylo z dnešního článku vše! Ode dneška můžete nominovat nějakou blogerku do 'Blogerky roku 2016'. Mým snem je aspoň se zúčastnit slavnostního večera. Chci proto teď na svém blogu trochu zase zapracovat, trochu ho zase upravit a věnovat se více věcem. Kdyby jste měli tak dobré srdce a rádi čtete moje články, můžete mne nominovat. Budu moc ráda. Odkaz tu!

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat