čtvrtek 27. října 2016

SPOLUPRÁCE S SHEIN

A-ahoj, dnešní článek bude trochu neobvyklý. Bude to představení mé spolupráce s eshopem shein.com. Mám ve vás naprostou důvěru a chci s vámi sdílet vše. Napíši vám něco o tom, jak naše spolupráce probíhá, ukážu vám jejich sociální sítě a nakonec jako bonus sestavím Halloweenský outfit z jejich oblečení, protože o víkendu bude Halloween a také abyste viděli co na jejich eshopu najdete. Tak jdeme na to!
Naše spolupráce jednoduše spočívá v tom, že já napíšu nějaký článek o jejich produktech, například haul, wishlist nebo sestavení outfitů. Z tohoto článku pak dostanu kupon na jejich eshop, z kterého mohu nakoupit další produkty. A takhle to jde vlastně dokola. Pak jsem ještě dostala svůj ID kód, který vložím za každý odkaz na jejich stránku nebo stránku produktu.
Shein můžete najít na jejich Facebooku a Instagramu.
Teď už na ten Halloweenský outfit.


Tento outfit se hodně skládá z krajky. Právě do krajky jsem sladila masku a tílkový top. Doplnila jsem ho s modrými džíny se zlatými detaily přes nohu. Kdyby nám byla zima tak tu mám tuhle super zlatou mikinu. A nakonec takový Halloweenskej doplněk. Jsou to tyhle pavučinový náušnice. Tak co? Vzali byste si takový outfit na nějakou Halloweenskou párty?
Tak to by byl dnešní článek. Kdyby jste někdo chtěl s Shein také spolupracovat, tak mrkněte na jejich eshop a napište jim email. Myslím, že budou rádi!

Pac a pusu Caroline

2 komentáře: