středa 9. listopadu 2016

BRANDNOOZ BOX-ŘÍJEN

A-ahoj, asi se divíte proč článek nevyšel už v pondělí, ale to jsem to nějak nestihla tak to píšu teď. Snad to nikomu nevadí. Dneska to bude rozbalování úplně posledního Brandnooz boxu. Tak jdeme na to. 


Jako první tu na mě vybafli tyhle Sýrovky od značky Vest. Jsou bez palmového tuku, což oceňuji. Ještě jsem je neochutnala, ale až bude nějaká rodinná oslava, tak si je určitě rozbalíme. Cena je 19,90 Kč.


Jako další taky mám další takovou slanou pochutinu. Je to party balení Strážnických brambůrek. tyhle už jsme rozdělali a musím říct, že jsem tam hodně cítila olej. Ale když jsem je měla naposledy tak jsem to tam necítila. Nevím, asi jsem zrovna dostala nějaké nepovedené balení. Cena je 49,90 Kč.


Pak tu jsou dvoje Hašlerky. Jedny jsou s příchutí černého rybízu a druhé jsou s višní. Více mi chutnají ty s černým rybíze, protože mám černý rybíz i radši. Ty višňové jsou taky dobré.  Cena je za jedny 16,90 Kč.


Dál tady je Fidorka mléčná s karamelovou příchutí. Je to limitovaná edice. Nám s bráchou moc chutnala. Úplně jsme se po ní mohli utlouct. Byla opravdu výborná. Bohužel, že je to limitovaná edice. Cena je 10,90 Kč.


 Jako další tady je dvanáctka od značky Krušovice. Já pivo moc nepiji, a když už tak je to desítka Kozel. Takže tohle poputuje s taťkovi a já možná trochu ochutnám. Cena je 15,90 Kč.


 Dál tady je tohle kafe azera od značky Nescafé. Je to kombinace rozpustné a mleté kávy se smetanovou vrstvou kávové pěny. Už jsem ochutnala a je to moc dobré. Já jsem docela kafeholic, takže já můžu pít jakýkoliv kafe a kdykoliv. Za mě super. Cena je 99 Kč.


A poslední tady zbyla hořčice s hruškou od značky Bornier. Tuhle značku vůbec neznám a ani ta kombinace mě moc neoslovila. Měla jsem jí v nějakém salátu a byla tam hodně cítit. A to mi moc nejelo. Takže za mě palec dolů. Cena je 60 Kč.


Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil. Kdyby jste chtěli si box taky objednat, tak můžete zde. Jinak pro zajímavost, zítra má vyjít TOP 10 v Blogerce roku. Trochu počítám s tím, že se tam nedostanu. Ale jinak bych všem chtěla poděkovat za vaše hlasy. Pro mě je čest vůbec být v těch nominovaných a sama vím, že je na mém blogu co zlepšovat, ale i tak vám všem děkuji za vaši podporu! Jsem za ní neskutečně ráda! :)

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat