sobota 18. února 2017

JANUARY

A-ahoj, máme tu nový měsíc. Sice už před nějakou dobou začal, ale opravdu jsem neměla čas. Takže vám dnes představím věci, co mi za leden udělali radost a které jsem si oblíbila.


12.1. se konal ples naší školy v Hradci Králové. S holkama jsme se šli podívat jak to vůbec probíhá a tak. Bylo to hrozně super. Moc jsem si to užila.


Nehty: Na leden jsem si nechala udělat takové krásně stříbrné. Byla jsem s nimi velmi spokojená!


Písnička: https://www.youtube.com/watch?v=JGwWNGJdvx8
https://www.youtube.com/watch?v=K0ibBPhiaG0
Oblečení: Za oblečení tady mám takový obecný pojem, kterým jsou highwaisted kalhoty. Já jedny mám taky, ale teď jsou v prádle, jinak bych vám je vyfotila. Na tohle období jsou hrozně super, protože vám s nich nelezou záda.
Kosmetika: Jako kosmetiku tady mám řasenku od značky Maybelline New York. Jsem s ní hodně spokojená, protože opravdu dlouho vydrží. Je prostě super.


Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že jste rádi, že zase budou články vycházet pravidelně. Těším se na vaše komentáře!

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat