čtvrtek 16. února 2017

RECENZE-BATH&BODYWORKS

A-ahoj, po dlouhé odmlce se zase hlásím. Bylo toho teď všude hrozně moc! Ale už mám minimaturitu za sebou a ukončené pololetí. Tenhle týden mám prázdniny, takže jsem v pondělí, úterý a ve středu byla na brigádě. Dneska si plánuji odpočinout a odpoledne pojedeme s rodinou na lyže, takže se těším. A zítra mě čeká maturitní ples mého přítele, na který se hrozně těším!! Dneska bych vám ráda představila mého malého miláčka, kterým je antibakteriální gel od Bath&BodyWorks.


Já mám tedy vůni Copacabana Coconut. Mám hrozně ráda kokos, takže mě hrozně moc voní. Když si ho rozetřu po dlaních, cítím krásnou svěžest, čistotu a samozřejmě kokos. Ta vůně je naprosto pohlcující. Vždycky se tím provoní celá místnost. No prostě krása. Mají mnoho jiných vůní, takže bych řekla, že si vybere každý. Já jsem mamce koupila k Vánocům zase jinou vůni a řekla bych, že je to taky pěkná vůně. Na notino mají ohromný výběr všech vůní za dobrou cenu.
Takže tento antibakteriální gel celkově doporučuji! Určitě je to super na nějaké výlety, do školy nebo do letadla před jídlem. Opravdu super pocit!
Tak to by byl dnešní článek. Doufám, že se vám líbil a teď už se budu snažit vydávat články zase pravidelně!

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Tak to koukám, že toho máš teda pořád hodně, tak si hlavně užij ples. Antibakteriální gely mám moc ráda. Už jsem zkoušela různé značky i vůně, ale na tenhle si dělám zálusk poslední dva týdny a asi do něj půjdu, za zkoušku nic nedám :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Kokos a vše kokosové miluji. Já nosím v kabelce jeden ovocný, ale tomuto bych také neodolala :-) já ho používám když jsem třeba ve městě na nákupech a pak si jdu dát něco k jídlu a nemám zrovna možnost si umýt ruce :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat