sobota 26. srpna 2017

RECENZE ASTRID-PÉČE O PLEŤ

A-ahoj, dnešní článek bude recenze na další produkty od značky Astrid. Jsou to produkty z řady péče o pleť. Obsahuje micelární vodu. dvoufázový odličovač a pleťový olej. Tak jdeme na to!


Začnu nejprve micelární vodou. Tu jsem používala z těchto produktů nejvíce. Je určena pro suchou a citlivou pleť. Krásně voní po bavlně a já mám tuto vůni moc ráda, takže mě vždycky večer při odličování potěšila ta vůně. Dokonale odstraní řasenku, make-up i rtěnku. Poté dobře vyčistí pleť od nečistot. Vůbec mi pleť nevysuší ani nezmastí. Je hypoalergenní.


Jako další tady mám dvoufázový odličovač očí a rtů. Odstraňuje voděodolný make-up. Voní krásně svěže. Obsahuje mandlový olej a je pro všechny typy pleti. Je vhodný pro nositelky kontaktních čoček, což je dost dobré. Je to opravdu příjemný pocit, když se tímto odličujete. Nemusíte ani moc tlačit, je tak jemnými krouživými pohyby odličovat. Neštípe v očích, takže to je taky velká výhoda.


A poslední tady je hedvábný čistící pleťový olej. Je pro všechny typy pleti. Ten úplně nejvíc hezky voní. Je to taková příjemná čistá vůně. Já moc čistící oleje nepoužívám, ale tenhle mě mile překvapil. Krásně odličuje a i čistí. Vůbec nevysušuje. Je prostě super!


Abych to shrnula, tak všechny tyto produkty doporučuji vyzkoušet. Hlavně tedy micelární vodu. Ta je úplně nejlepší.
Tak to by byl dnešní článek. Já doufám, že se vám líbil. Budu se těšit u dalšího článku!

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat