sobota 5. srpna 2017

RECENZE-GIRL ONLINE NA TURNÉ

A-ahoj, už před hodně dlouhou dobou mi stránka megaknihy.cz poslala knížku Girl Online na turné od Zoe Sugg. Je to pokračování prvního dílu Girl Online, který byl opravdu moc hezký. Omlouvám se, že teď dlouhou dobu nevyšel žádný článek. Měla jsem toho v tom červenci nějak plno. Na začátku měsíce jsme jeli na dovolenou do Chorvatska, pak jsem byla hodně na brigádě a až teď jsem měla čas si sednout k noťasu a něco zase napsat. Už mi to chybělo. Tak se asi pustíme na tu recenzi co?


Tuhle knížku mi poslala stránka megaknihy.cz už někdy na začátku roku si myslím. Já jsem neměla vůbec čas na čtení. Až někdy v dubnu/květnu jsem si konečně ke knížce mohla sednout a poprvé ji otevřít. Největší kus knížky jsem přečetla na dovolené na pláži.
No a teď něco k tomu obsahu. Tento druhý díl se mi zdá víc zápletkový než ten první. Je v tom takové to, že nevíte přesně jak to bude dál, nemůžete ani nic předpovídat co se stane a to se mi na tom moc líbilo. Na pláži jsem se od ní kvůli tomuto nemohla odtrhnout. Snad se nebudete zlobit když vám trochu z té knížky prozradím. Je to o tom, že Penny jede s Noahem na jeho turné po Evropě. Tam na ní však Noah nemá moc času. Do toho ještě ztratí mobil a někdo, kdo ho najde, jí vyhrožuje pomocí jejích věcí z mobilu. No pak se to hrozně zamotá a Penny nakonec odjede z turné dřív domů. Prostě si tu knížku musíte přečíst, protože je úžasná jako ten první díl. Já už se chystám si objednat díl třetí. Protože ten bude určitě ze všech nejlepší.
Tuto knížku bych doporučila pro dívky mého věku, mladší nebo i starší. Prostě pro dívky každého věku. Je to opravdu krásná knížka na to, že to není od žádné profesionální spisovatelky. A obdivuji Zoe, že do toho takhle šla a napsala tyhle tři krásné knížky.
Já doufám, že se vám dnešní článek líbil. Budu se teď snažit psát zase více a pravidelně.

Pac a pusu Caroline

1 komentář:

  1. Ja som tu knižku dočítala nedávno a je DOKONALÁ <3 už mám aj 3tiu časť doma a idem ju čítať <3

    OdpovědětVymazat