pondělí 8. ledna 2018

RECENZE-KNÍŽKA OPRAWME SE

A-ahoj, po dlouhé době tady mám recenzi na nějakou knížku. Je to nová knížka Oprawme se. Tak si o ní pojďme něco říct.

Autor této knížky je Stanislav Skřička. Je zaměřena na Raw stravu. V úvodu knížky najdete proč vlastně autor začal psát tuto knihu a jak se k Raw stravě dostal. Poté vám poradí jak byste se měli vy k Raw stravě dostat a jak ji správně používat. Najdete tam i samostatně rozebrané potraviny, které byste měli do svého nového jídelníčku zahrnout. Hodně se zaměřuje na zeleninu, ovoce, ořechy, semínka nebo obiloviny. V jedné kapitole se také soustředí jen na vodu. Píše o tom, jaká voda je pro nás nejzdravější a jaká je škodlivá. V další kapitole zase probírá i nevyléčitelné nemoci, které můžeme touto stravou vyléčit. Najdete tam i různé jídelníčky nebo recepty. Obsahuje hodně jídelníčků, takže si můžete vybrat, který by pro vás je ten pravý a vyzkoušet ho. Pomůže vám i s prvním nákupem potravin. A úplně na konci najdete zkušenosti a reference klientů a pacientů. To si myslím, že je na té knížce ta nejdůležitější část. Protože vidíte, že ta strava opravdu funguje. Chápu, můžete si myslet, že na vás to fungovat nebude, že máte jiné tělo. Ale myslím si, že tam je tolik lidí, že by byla pravdu velká náhoda, kdyby zrovna vám to nepomohlo. Takže si myslím, že kdo byste se o to chtěli začít zajímat, tak tahle knížka je ideální volba. Najdete tam mnoho informací jak začít a hlavně jak v tom nadále pokračovat.

Já jsem před přečtením této knížky pouze věděla, co to Raw strava je. Jinak jsem podrobnosti nevěděla. Pro mě byla knížka přínosem nových informací. Napište mi jestli jste knížku četli nebo se chystáte si ji přečíst.

Pac a pusu Caroline