čtvrtek 4. ledna 2018

RECENZE MAYBELLINE ŘASENKA

A-ahoj, dneska tady mám slibovanou recenzi na řasenku od Maybelline. Jmenuje se The Falsies Push up Angel.


Když jsem tuto řasenku viděla poprvé, tak mne nejvíce zaujal její kartáček. Říkala jsem si, jak může takový zvláštní kartáček vykouzlit prodloužený vzhled řas? Ale pak jsem ho vyzkoušela a nemohla jsem věřit svým očím. Ten kartáček udělá řasy tak krásně dlouhé. Úplně jako panenkovské řasy. Perfektně oddělí každou řasu už od kořínků, takže to nevypadá jako takové ty nožičky mouchy. Na konci kartáčku jsou ty štětičky trošku delší, takže se jím můžete dostat až do koutů oka, do kterých se normálním kartáčkem nedostanete. Existuje ještě jedna podobná řasenka se jménem Push up Drama, také od Maybelline. Četla jsem na ní recenze a ta je prý úplný opak této Push up Angel. Řasy slepuje a drolí se. Rozhodovala jsem se právě mezi těmito dvěma řasenkami a jsem ráda, že jsem zvolila spíše tuto Push up Angel.
                            

Vidíte rozdíl? Já ano, proto tato řasenka nyní patří mezi mé nejoblíbenější. Moc vám ji doporučuji, protože je opravdu úžasná za skvělou cenu. Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Dejte mi vědět do komentářů, jestli jste tuto řasenku vyzkoušeli nebo si ji plánujete pořídit.

Pac a pusu Caroline

5 komentářů:

  1. Tuhle řasenku jsem ještě nezkoušela, ale po tvém kladném hodnocení nad tím budu určitě uvažovat :) Už by se mi nějaká nová řasenka taky hodila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Efekt je krásný, ale už teď vidím, jak moc by mi kartáček nevyhovoval :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji měla, ale za mě teda nic moc. Ale to bude mýma řasama, jsou pěkně na "nic" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě teda na první pohled ten kartáček docela vyděsil, ale musím uznat, že řasy máš krásné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat